Scandic Hotels
4,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Mads H, Front Office ManagerScandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. feb. 2019
Kjære Odyssey40302032485,

Takk for din tilbakemelding!

Vi beklager for at du opplevde vår frokost som mangelfull. Det er absolutt ikke vår standard eller hvordan vi ønsker å fremstå! Vi tar alle våre tilbakemeldinger, positive som negative, seriøse og din tilbakemelding vil bli tatt med videre til rett avdeling for å hindre at dette skjer igjen.

Våre gjester kan også bruke restauranten vår, samt loungeområdet, under frokosten, denne er til høyre for resepsjonen.

Vi håper vi sees igjen ved neste anledning,
Velkommen tilbake!

kr 2 008
    kr 2 495
1.2 km fra Scandic St. Olavs plass
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 035
1.0 km fra Scandic St. Olavs plass
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 28. januar 2019

Scandic St Olav gir et greit og ryddig inntrykk. God service i resepsjon, rent og fint rom. For myk seng etter min smak, men det vil det sikkert være forskjellige meninger om. Frokosten er det beste med hotellet med veldig god mat, godt utvalg, hyggelige lokaler.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Erling H
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2019

Kjære 45erlingh,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss og at resepsjonen ga deg god service!

Vi håper på snarlig gjensyn,
Velkommen tilbake.

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 28. januar 2019

Anmeldt 23. januar 2019

• Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 21. januar 2019

Møter i Oslo på ukedagene, kjempebra frokost. Det var stort sett stille på kveldene, men det ble avholdt noen kveldsarrangementer (les: DJ og fest) da jeg var der som hørtes helt opp til femte etasje. De avrundet før tolv, så det var ikke til den største sjenansen.

Synd at de etter en storstilt og vellykket oppussing av hotellet har valgt å gå for en TV-løsning uten mulighet for skjermspeiling.

Romtips: Rom 506 vender mot stille gate
Takk, Erik K
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Kjære Erik K,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig hyggelig å høre at vår frokost er bra og at festen som ble avholdt ble avsluttet innen rett tid.

Vi vil ta din tilbakemelding vedrørende TVene til rett avdeling og se hva vi kan gjøre!

Vi gleder oss til ditt neste besøk,
Velkommen tilbake!

Yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 12. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018