Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Greit hotell med sentral plassering. Forholdsvis lite rom, og ingen garderobe, kun et par hengere på veggen, ellers må klærne være i kofferten. Gode senger og grei frokost. Hyggelig betjening. Kan nok hende jeg kommer tilbake!

Takk, Nordkvinnen
YaseminVu, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Nordkvinnen,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Vi setter pris på å høre at sengene er gode, frokosten er grei og at betjeningen er hyggelig!

Vi har hengere på rommet hvor gjestene våre kan henge opp sine klær. Det finnes også større rom på hotellet, blant annet Superior Extra, som vi anbefaler for større plass.

Vi håper vi sees igjen i nærmeste fremtid,
Velkommen tilbake!

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 10. september 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Er ikke fornøyd.
For den prisen man betalte så forventet jeg bedre. ingen bacon, senga vår knekt og knirka
Bare nrk på TV,
Bastu midt i treningsrommet.
Dårlig frokostsitte område.
D va så lytt at jeg følte jeg satt lamme de som va i naborommet.
Jeg Trur jeg velger et annet hotell neste gang.

Takk, KineMarieR
YaseminVu, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Kjære KineMarieR,
Takk for din tilbakemelding!

Det er beklagelig å høre om din opplevelse hos oss. Ta gjerne kontakt med meg direkte slik at vi kan finne en løsning sammen.

Med vennlig hilsen

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 27. august 2019

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
YaseminVu, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Anmeldt 20. august 2019

Har bodd her en gang før for noen år siden og valgte og returnerne i helgen, for syntes hotellet gir mye for pengene og ligger bra til, er kort å gå til ting i sentrum.

Jeg var heldig og fikk et rom med ekstra sove rom i 7 etasje, tror det var for det var et ende rom, for kompisen min sitt rom var ikke slik. Det var et lite problem med airconditonen den laget litt lyd, men siden det var et ekstra soverom med dør var det ikke direkte plagsomt (kompisen min sitt rom var ikke slik, jeg ga beskjed om problemet og regner ikke med det er et problem neste gang). Frokosten var god, og det var bra utvalg. Servicen til de ansatte var det heller ingenting og utsette på.
Sengen var god. De har ørlite å hente på renhold på rommene, ellers har jeg ingenting og usette.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Lars Martin T
Emanuelsen, Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Hei Lars Martin,
Takk for tilbakemeldingen og fire stjerner! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med oppholdet ditt og vi gleder oss til å se deg igjen. Vi har mottatt mailen din og du vil få svar på denne også.
Velkommen tilbake!
Mvh,