ScandicHotels.com
Destinia.com
Booking.comUSD 147
FindHotelUSD 147
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Yasemin Vurucu, Guest Services / Front Office på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Anmeldt 29. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi var heldig og fikk et romslig rom til to voksne, og en ungdom. Veldig enkelt med parkering i kjelleren. 195,- PR døgn. Veldig trivelige mennesker i resepsjonen. Stille og rolig. Sentral beliggenhet, kort gangavstand til Karl Johan. Veldig bra frokost.

1  Takk, Seaside151907

Kjære Seaside151907,
Takk for din tilbakemelding.

Det er helt fantastisk å høre om din fine opplevelse her på Scandic St. Olavs Plass!
Vi håper på snarlig gjensyn,

Velkommen tilbake,
Med vennlig hilsen

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bra beliggenhet sentralt i Oslo, mange gode tilbud rett utenfor, fra pizza, kaffebar, restauranter og dagligvarer. Lett å parkere og kort vei fra hovedvei både øst og vest over. Veldig imøtekommende og hyggelig betjening, god løsning på koronafrokost, små men gode rom.

1  Takk, Hkon2n

Kjære Hkon2n,
Takk for din tilbakemelding!

Det er veldig gledelig å høre om din gode opplevelse her på Scandic St. Olavs Plass med god frokost, trivelig betjening og bra beliggenhet.

Vi håper på snarlig gjensyn,

Velkommen tilbake!