Agoda.com
travelup.comUSD 162
Anmeldt 5. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Yasemin Vurucu, Guest Services / Front Office på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2021

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Yasemin Vurucu, Guest Services / Front Office på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2021

Anmeldt 19. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Veldig urent. Det er generelt ikke godt nok rengjort. Rødvinsflekker på sengetøyet og utrolig skittent kjøleskap som ikke er fristende å bruke.
Ei heller ikke batterier i fjernkontroller(selvfølgelig ikke kritisk, men er prikken over i’en)
Scandic er vanskelig/forvirrende side å bestille på. Fikk en pris som virket fornuftig, men kjapt var annerledes da vi skulle betale. Noen bokser vi ikke hadde krysser av under bestilling...

-Par i 30 årene.

Takk, Haotjo

Kjære Gjest,
Takk for din ærlige tilbakemelding, det setter vi pris på.
Det er sterkt beklagelig at det var flekkete sengetøy og urent kjøleskap på rommet! Dette er ikke vår standard og din tilbakemelding vil bli tatt opp internt.
Vi i resepsjonen kan også være behjelpelig med å booke om man trenger hjelp med dette. Håper ellers at oppholdet var bra hos oss.

Ønsker dere velkommen tilbake ved neste anledning,

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 2. mars 2021

Lettvint å finne fram. Gode rom og aldeles nydelig frokost. Personalet er svært hyggelige.
Parkeringskjeller har smal innkjøring - men det fungerer greit. Tilrettelagt for gode rutiner knyttet til smittevern.

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, rwahls133557

Kjære gjest,

Det er fantastisk å høre om din gode opplevelse på Scandic St. Olavs Plass! Vi strever hardt for å gi våre gjester den beste hotellopplevelsen og dette vil vi absolutt fortsette med i fremtiden.

Hjertelig velkommen tilbake!

Yasemin.vurucu@scandichotels.com