TrondEgil
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
LinnV85, KundeansvarligThon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. nov. 2018
Kjære Trond Egil,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du har lagt igjen denne fine anmeldelsen, det skal du vite at vi setter stor pris på.

Det er svært hyggelig å se at du trekker frem vår sentrale beliggenhet og at du roser vårt personalet.
Ellers når det gjelders veien til frokostsalen, så finnes det to veier å gå. Dette skulle du blitt forklart ved innsjekk og vi beklager at du ikke ble informert om det.

Velkommen tilbake til Thon Hotels og Thon Hotel Astoria I fremtiden!

kr 1 399
    kr 2 190
    kr 2 539
0.7 km fra Thon Hotel Astoria
Restaurant
Our lounge area on the second floor
Bli belønnet med One Key
0.9 km fra Thon Hotel Astoria
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 1. november 2018

Sentralt, billig, enkelt og bra. Hyggelig betjening. Rommene kan være litt små, men er i god stand. Rolig til å ligge midt i Oslo. Gode senger og god frokost. Kort oppsummert: alt du trenger for en (eller flere) overnattinger i Oslo - og det til en relativt rimelig kostnad.

Romtips: Rom vendt mot bakgården er veldig rolige til å være Oslo
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, efo_nor
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for din fantastiske anmeldelse, det skal du vite at vi setter stor pris på.
Vi vil også takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.

Det er veldig hyggelig for oss å lese at frokosten vår falt i smak, at du likte vår sentrale beliggenhet og at sengene var gode å sove i.

Hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden!

Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet har fantastisk beliggenhet med hyggelig betjening. Det er deilige senger og nye dyner og puter. Frokosten er også veldig god. Det eneste negative er at noen av rommene har altfor små bad så det er viktig å be om rom med større bad.

Romtips: Be om rom md større bad.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, MaritG98
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Kjære Marit,
Først og fremst vil vi takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du tok deg tid til å legge igjen denne flotte anmeldelsen, det setter vi stor pris på.

Det er meget hyggelig å lese at du likte beliggenheten, personalet og at frokosten falt i smak. Vi er også vedig glade for å se din kommentar i forhold til seng, dyner og puter.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 8. oktober 2018

hotellet har perfekt beliggenhet,rett ved karl johan.små rom og trange bad,men vi var veldig lite på rommet så det gikk greit.sengene var veldig gode.god frokost og hyggelig betjening,bor gjerne her igjen

Takk, Ann A

Kjære Ann,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne hyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.
Vil også få takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.

Det er veldig hyggelig å lese at du trekker frem beliggenheten vår og at frokosten falt i smak.
Hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Astoria.

Anmeldt 30. september 2018

Svært sentral beliggenhet. Hyggelig personale. Bodde på enkeltrom, ok størrelse , rent og pent. Hadde vindu mot bakgården så det var stille og rolig tiltross for beliggenheten midt i byen.Frokost er ok. Kommer gjerne tilbake hit.

Romtips: Velg rom mot bakgården , gjerne 6 etasje.
Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Froskusn

Kjære gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen din hyggelige anmeldelse, det skal du vite at vi setter stor pris på.
Vi vil også få takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.

Det er veldig hyggelig å lese at du at du likte beliggenheten, vårt hyggelige personalet og at du vil besøke oss igjen.
Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria.

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger perfekt både i forhold til Oslo S og shopping på Karl Johan. Enkle, men funksjonelle rom, fri wifi og god frokost helt kl.11 på helgene. (Parkeringshus et par kvartal unna, men det er dyrt).

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, tslyngst

Kjære Trond,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du har lagt igjen denne flotte anmeldelsen, det skal du vite at vi setter stor pris på.

Det er veldig hyggelig å høre at du trekker frem vår sentrale beliggenhet og at frokosten vår falt i smak!

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria!

Thon Hotel Astoria