Booking.comUSD 136
eDreamsUSD 136
ZenHotels.comUSD 161
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Veldig små rom. Rent, ok frokost. Problemet er at det er veldig lytt. Du kan høre alt som foregår på naborommene. Fra rasling med et nøkkelknippe til noe som legges på bordet, og du får vite alt naboen ser på TV. Styr unna, med mindre du har planer om å avlytte naboen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 951arek
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Kjære gjest,
Takk for din anmeldelse av ditt hotellopphold.
Vi beklager at vi ikke har klart å leve opp til dine forventinger under ditt opphold hos oss.

Ellers er vi glad for å lese at du trekker frem et godt renhold under ditt opphold og at frokosten falt i smak.

Velkommen tilbake til Thon Hotels!

Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 6. november 2018

Hotell med fin beliggenhet ved Oslo S/Karl Johan. Hyggelig personale som er profesjonell og imøtekommende. Rom (enkeltrom) med det man trenger men noe klaustrofobisk på badet. Grei frokost men ikke mer enn det. Må ut for å komme til frokostsalen. Noe upraktisk men regner med at det er i en byggeperiode. Alt i alt verdt pengene.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, TrondEgil
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære Trond Egil,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du har lagt igjen denne fine anmeldelsen, det skal du vite at vi setter stor pris på.

Det er svært hyggelig å se at du trekker frem vår sentrale beliggenhet og at du roser vårt personalet.
Ellers når det gjelders veien til frokostsalen, så finnes det to veier å gå. Dette skulle du blitt forklart ved innsjekk og vi beklager at du ikke ble informert om det.

Velkommen tilbake til Thon Hotels og Thon Hotel Astoria I fremtiden!

Anmeldt 1. november 2018

Sentralt, billig, enkelt og bra. Hyggelig betjening. Rommene kan være litt små, men er i god stand. Rolig til å ligge midt i Oslo. Gode senger og god frokost. Kort oppsummert: alt du trenger for en (eller flere) overnattinger i Oslo - og det til en relativt rimelig kostnad.

Romtips: Rom vendt mot bakgården er veldig rolige til å være Oslo
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, efo_nor

Kjære gjest,
Tusen takk for din fantastiske anmeldelse, det skal du vite at vi setter stor pris på.
Vi vil også takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.

Det er veldig hyggelig for oss å lese at frokosten vår falt i smak, at du likte vår sentrale beliggenhet og at sengene var gode å sove i.

Hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden!

Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet har fantastisk beliggenhet med hyggelig betjening. Det er deilige senger og nye dyner og puter. Frokosten er også veldig god. Det eneste negative er at noen av rommene har altfor små bad så det er viktig å be om rom med større bad.

Romtips: Be om rom md større bad.
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, MaritG98
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Kjære Marit,
Først og fremst vil vi takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du tok deg tid til å legge igjen denne flotte anmeldelsen, det setter vi stor pris på.

Det er meget hyggelig å lese at du likte beliggenheten, personalet og at frokosten falt i smak. Vi er også vedig glade for å se din kommentar i forhold til seng, dyner og puter.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 8. oktober 2018

hotellet har perfekt beliggenhet,rett ved karl johan.små rom og trange bad,men vi var veldig lite på rommet så det gikk greit.sengene var veldig gode.god frokost og hyggelig betjening,bor gjerne her igjen

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ann A

Kjære Ann,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne hyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.
Vil også få takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.

Det er veldig hyggelig å lese at du trekker frem beliggenheten vår og at frokosten falt i smak.
Hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Astoria.