Booking.comUSD 136
eDreamsUSD 136
ZenHotels.comUSD 161
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig personal i resepsjonen.
Middels til små rom, det føltes litt trangt. Badet er veldig lite med dårlig planløsninger. Dusjen er veldig trang, og alt blir vått når du dusjer.
Det er også veldig lytt, du hører alt som skjer hos naboene dine.
Frokosten var bra, godt utvalg, og ordentlig bacon. Minuspoeng for tullete løsning for å komme seg til frokostsalen, du må gå ut og gjennom en bakgård, kjedelig hvis det regner/snør.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, glavold
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære gjest,
Takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også takke deg for at du har valgt å gi oss din tilbakemelding.

Når det gjelder ditt rom og at sluket var tett så skal det ikke være slik og vi beklager at du opplevde dette under ditt opphold.
Ta gjerne kontakt med hotellet ved en eventuell fremtidig bestilling så skal vi gjøre vårt beste for å sette av et større rom med noe større bad til deg.

Det finnes to veier til frokostsalen, den ene veien går igjennom bakgård og den andre veien er igjennom etasjene og ned. Vi beklager at du ikke ble informert om begge veiene da du sjekket inn.

Ellers synes vi det er veldig hyggelig å lese din kommentar om personalet i resepsjonen og at frokosten falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria og Thon Hotels!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Badet på hotellet var altfor lite,under 2 m2. Bodde på hotellet i 3 dager og det var oppussing/støy fra lastbiler som lastet eller hentet avfall på en meget støyende måte samtlige nettet fra kl 0300. Vi hadde ikke en normal natt med søvn så lenge vi bodde hos dere. Dette var en tur som vi skulle nyte Oslo, men ble heller en slitsom opplevelse. Vi har forståelse for at hotellet driver oppussing, men at lastebiler arbeider rett utfor rommet kl 0300 hver natt er ikke akseptabelt for vår del.

Takk, JoarN
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Kjære Joar,
Viser til samtale i går, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Astoria!

Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Veldig små rom. Rent, ok frokost. Problemet er at det er veldig lytt. Du kan høre alt som foregår på naborommene. Fra rasling med et nøkkelknippe til noe som legges på bordet, og du får vite alt naboen ser på TV. Styr unna, med mindre du har planer om å avlytte naboen.

Takk, 951arek
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Kjære gjest,
Takk for din anmeldelse av ditt hotellopphold.
Vi beklager at vi ikke har klart å leve opp til dine forventinger under ditt opphold hos oss.

Ellers er vi glad for å lese at du trekker frem et godt renhold under ditt opphold og at frokosten falt i smak.

Velkommen tilbake til Thon Hotels!

Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 6. november 2018

Hotell med fin beliggenhet ved Oslo S/Karl Johan. Hyggelig personale som er profesjonell og imøtekommende. Rom (enkeltrom) med det man trenger men noe klaustrofobisk på badet. Grei frokost men ikke mer enn det. Må ut for å komme til frokostsalen. Noe upraktisk men regner med at det er i en byggeperiode. Alt i alt verdt pengene.

• Reisetype: Reiste alene
1  Takk, TrondEgil
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære Trond Egil,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du har lagt igjen denne fine anmeldelsen, det skal du vite at vi setter stor pris på.

Det er svært hyggelig å se at du trekker frem vår sentrale beliggenhet og at du roser vårt personalet.
Ellers når det gjelders veien til frokostsalen, så finnes det to veier å gå. Dette skulle du blitt forklart ved innsjekk og vi beklager at du ikke ble informert om det.

Velkommen tilbake til Thon Hotels og Thon Hotel Astoria I fremtiden!

Anmeldt 1. november 2018

Sentralt, billig, enkelt og bra. Hyggelig betjening. Rommene kan være litt små, men er i god stand. Rolig til å ligge midt i Oslo. Gode senger og god frokost. Kort oppsummert: alt du trenger for en (eller flere) overnattinger i Oslo - og det til en relativt rimelig kostnad.

Romtips: Rom vendt mot bakgården er veldig rolige til å være Oslo
Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, efo_nor

Kjære gjest,
Tusen takk for din fantastiske anmeldelse, det skal du vite at vi setter stor pris på.
Vi vil også takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.

Det er veldig hyggelig for oss å lese at frokosten vår falt i smak, at du likte vår sentrale beliggenhet og at sengene var gode å sove i.

Hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden!