TripadvisorUSD 139
Booking.comUSD 139
Orbitz.com
getaroom.comUSD 178
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet fremstår som moderne og med flotte rom. Men rommene er ikke for par. Toalett så trangt at det ikke er plass for toalettsaker på badet.
Frokost meget bra. Men for lite sitteplasser.
Prisen for høy til så små rom.
Hotellet er meget sentralt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, trondv850
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære gjest,
Først og fremst vil vi takke deg for at du valgte å gi oss denne tilbakemeldingen.
Vi vil også takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.

Ta gjerne kontakt med hotellet ved en eventuell fremtidig bestilling så skal vi gjøre vårt beste for å sette av et større rom med noe større bad til deg.

Det er veldig hyggelig å lese at du likte beliggenheten til hotellet og at frokosten falt i smak.
Når det gjelder sitteplasser i frokostsalen så er det en glede å kunne informere om at vi nå holder på å pusse opp frokostsalen.
Vi åpner hotellet med en splitter ny frokostsal den 07.01.19 og vi åpner da med noen flere sitteplasser.

Velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria og Thon Hotels!

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig personal i resepsjonen.
Middels til små rom, det føltes litt trangt. Badet er veldig lite med dårlig planløsninger. Dusjen er veldig trang, og alt blir vått når du dusjer.
Det er også veldig lytt, du hører alt som skjer hos naboene dine.
Frokosten var bra, godt utvalg, og ordentlig bacon. Minuspoeng for tullete løsning for å komme seg til frokostsalen, du må gå ut og gjennom en bakgård, kjedelig hvis det regner/snør.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, glavold

Kjære gjest,
Takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også takke deg for at du har valgt å gi oss din tilbakemelding.

Når det gjelder ditt rom og at sluket var tett så skal det ikke være slik og vi beklager at du opplevde dette under ditt opphold.

Det finnes to veier til frokostsalen, den ene veien går igjennom bakgård og den andre veien er igjennom etasjene og ned. Vi beklager at du ikke ble informert om begge veiene da du sjekket inn.

Ellers synes vi det er veldig hyggelig å lese din kommentar om personalet i resepsjonen og at frokosten falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria og Thon Hotels!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Badet på hotellet var altfor lite,under 2 m2. Bodde på hotellet i 3 dager og det var oppussing/støy fra lastbiler som lastet eller hentet avfall på en meget støyende måte samtlige nettet fra kl 0300. Vi hadde ikke en normal natt med søvn så lenge vi bodde hos dere. Dette var en tur som vi skulle nyte Oslo, men ble heller en slitsom opplevelse. Vi har forståelse for at hotellet driver oppussing, men at lastebiler arbeider rett utfor rommet kl 0300 hver natt er ikke akseptabelt for vår del.

Takk, JoarN
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Kjære Joar,
Viser til samtale i går, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Astoria!

Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Veldig små rom. Rent, ok frokost. Problemet er at det er veldig lytt. Du kan høre alt som foregår på naborommene. Fra rasling med et nøkkelknippe til noe som legges på bordet, og du får vite alt naboen ser på TV. Styr unna, med mindre du har planer om å avlytte naboen.

Takk, 951arek
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Kjære gjest,
Takk for din anmeldelse av ditt hotellopphold.
Vi beklager at vi ikke har klart å leve opp til dine forventinger under ditt opphold hos oss.

Ellers er vi glad for å lese at du trekker frem et godt renhold under ditt opphold og at frokosten falt i smak.

Velkommen tilbake til Thon Hotels!

Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 6. november 2018

Hotell med fin beliggenhet ved Oslo S/Karl Johan. Hyggelig personale som er profesjonell og imøtekommende. Rom (enkeltrom) med det man trenger men noe klaustrofobisk på badet. Grei frokost men ikke mer enn det. Må ut for å komme til frokostsalen. Noe upraktisk men regner med at det er i en byggeperiode. Alt i alt verdt pengene.

• Reisetype: Reiste alene
1  Takk, TrondEgil
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære Trond Egil,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du har lagt igjen denne fine anmeldelsen, det skal du vite at vi setter stor pris på.

Det er svært hyggelig å se at du trekker frem vår sentrale beliggenhet og at du roser vårt personalet.
Ellers når det gjelders veien til frokostsalen, så finnes det to veier å gå. Dette skulle du blitt forklart ved innsjekk og vi beklager at du ikke ble informert om det.

Velkommen tilbake til Thon Hotels og Thon Hotel Astoria I fremtiden!