Booking.comUSD 130
FindHotelUSD 124
CheapTicketsUSD 124
getaroom.comUSD 169
Anmeldt 5. februar 2019

Greit og kjekt hotel med god beliggenhet i Oslo nær oslo S, Buss stasjonen, Operaen, Karl Johansgate og Oslo Spectrum. Veldig bra frokost, rent og veldig god seng. Imøtekommende og høflig betjening til en veldig grei pris.

Romtips: Vindu til bakgården, men generelt lite trafikk i gaten foran hotellet
Dato for oppholdet: februar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, dagsvend
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Kjære gjest,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du har lagt igjen denne flotte anmeldelsen, det skal du vite at vi setter stor pris på.

Veldig glade blir vi for å lese at du likte vår sentrale beliggenhet, vårt serviceinnstilte personale og at frokosten falt i smak!

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

veldig lite dobbeltrom så om en satt på stol å man vil gå forbi måtte den andre flytte seg. Vasken var skitten med hår og tannkrem og badet LITE! Kunne bare stå der å ikke gå et skritt hit eller dit. Liten dusj. Hørte snakk og latter fra andre rommet langt utover natten Pga at det er så lytt og Oppussing som skulle starte 9 var i gang 7. Så ikke mye søvn der. Blir ikke å bo der igjen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, ATB86
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Kjære gjest,
Takk for din anmeldelse her på Tripadvisor.
Vi ønsker å snakke med deg angående din tilbakemelding og vi har prøvd å ringe deg.
Da vi ikke fikk tak i deg på telefonen har vi nå sendt deg en epost.
Ta gjerne kontakt meg.

Service- og Kvalitetsleder
Thon Hotel Astoria

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Sentralt hotell. Men veldig lytt. Mye bråk utenfor hotellet om kvelden/natten. Hadde gjort seg med lyddempende vinduer. Ikke stedet for de som sover lett. Ellers bra størrelse på familierom.

Frokosten er flyttet til i bakgården. Grei str på salen.

Kommer ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Line Strande H
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Kjære gjest,
Takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også takke deg for din tilbakemelding og beklager at vi ikke helt klarte å leve opp til dine forventninger under ditt opphold.

Med tanke på støy fra gaten, så har vi også rom som vender inn mot bakgården.
Vil anbefale for ditt eventuelt neste hotellopphold og ta kontakt med resepsjonen på forhånd dersom det er hensyn hotellet må ta, med tanke på tildeling av rom.

Det finnes to veier til frokostsalen, den ene veien går igjennom bakgården og den andre veien er igjennom etasjene og ned.
Du skulle blitt informert om det ved innsjekk og vi beklager at du ikke fikk denne beskjeden.

Ta gjerne kontakt med meg dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse, så skal jeg sette av et ekstra hyggelig rom til deg som et plaster på såret for denne opplevelsen.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria og Thon Hotels!

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Bodde på større rom denne gangen. Hadde ett familierom. Vil anbefale det istedenfor ordinært rom som jeg har hatt tidligere. Mye romsligere og ikke den støyen. Dog vinduene er nok litt gamle. Holder ikke støy fra gaten ute.
Frokosten var god, men det var overfylt ! Nå skal frokostsal pusses opp. Så vil nok bli mye bedre.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Hatmyr
LinnV85, Kundeansvarlig på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også få takke deg for at du har lagt igjen din hyggelige tilbakemelding.

For ditt eventuelle neste opphold ta gjerne kontakt med oss for et rom som vender mot bakgården, vi gjør alltid vårt beste for å imøtekomme våre gjesters ønsker.

Vi gleder oss til å kunne presentere en splitter ny frokostsal med noen flere sitteplasser for våre gjester.

Velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria!

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet fremstår som moderne og med flotte rom. Men rommene er ikke for par. Toalett så trangt at det ikke er plass for toalettsaker på badet.
Frokost meget bra. Men for lite sitteplasser.
Prisen for høy til så små rom.
Hotellet er meget sentralt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, trondv850

Kjære gjest,
Først og fremst vil vi takke deg for at du valgte å gi oss denne tilbakemeldingen.
Vi vil også takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.

Ta gjerne kontakt med hotellet ved en eventuell fremtidig bestilling så skal vi gjøre vårt beste for å sette av et større rom med noe større bad til deg.

Det er veldig hyggelig å lese at du likte beliggenheten til hotellet og at frokosten falt i smak.
Når det gjelder sitteplasser i frokostsalen så er det en glede å kunne informere om at vi nå holder på å pusse opp frokostsalen.
Vi åpner hotellet med en splitter ny frokostsal den 07.01.19 og vi åpner da med noen flere sitteplasser.

Velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria og Thon Hotels!