Booking.comUSD 124
FindHotelUSD 118
getaroom.comUSD 165
Anmeldt 13. juli 2020

Vi ankom hotellet og fikk komme opp på rommet før innsjekk. Fint rom, men ikke helt rent. Under overmadtassen fant vi buser og hår, mens på gulvet fant vi steiner og smuler. Sengetøyet var flekkete. Vi fikk nytt sengetøy og de støvsugde både seng og gulv på nytt. Serviceinnstilte ansatte! Dette hotellet passer derimot ikke før det som sover lett i sumarnatta! Med rom rett ut i Dronningens gate hørte vi festen til langt på natt. Kaffemaskinen fikk vi heller ikke til å funke. Som tidligere nevnt var ikke renholdet hotellets sterkeste side, da det lå tydelig støv på lamper og telefonen. Frokosten var kjempegod og de hadde en super løsning på buffeten! Vi fikk også oppbevare bagasjen etter utsjekk, pluss for det!

NB! Føler du at du er på en båt når du går i sjette etasje er det fordi gulvet er ujevnt!

1  Takk, Anihanarn
Cathrine Bergan, General Manager på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding.
Vi beklager at vi ikke klarte å leve opp til dine forventninger under ditt opphold hos oss.

Vi vil veldig gjerne snakke med deg angående din tilbakemelding, og vi håper at du kan kontakte oss da vi synes det var trist å lese din anmeldelse da dette ikke er slik vi ønsker å bli oppfattet.

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Rent hotell med veldig små rom. Noen av badene var så små at det ikke var plass til såpe over vask. Do sto delvis under vask. Ser for meg at det blir et problem for store personer. Ingen mulighet til å senke temperatur på rommene. Ingen aircondition. Rommene ble derfor alt for varme til en god natt med søvn. Vi fikk en bordvifte til å ha på rommet uten at det hjalp nevneverdig. Hyggelig personale, og da spesielt de som serverte oss frokost. Sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, ferie085

Kjære gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din anmeldelse etter ditt opphold hos oss.
Det er svært hyggelig å høre at vår sentrale beliggenhet og frokost falt i smak.
Vi har stor fokus på vår frokost, slik at tilbakemeldinger som din er ekstra hyggelige for oss.

Når det gjelder rom og bad så er det forskjellige størrelse på disse, så dersom ditt rom denne gangen ikke falt i smak, ta kontakt med oss før ditt neste opphold slik at vi kan forsøke å gi deg ett litt større rom neste gang.

Anmeldt 13. juni 2020

En ny god opplevelse på et prisgunstig hotell som ligger sentralt i hovedstaden. Fikk gratis oppgradert fra lite singelrom til lite dobbeltrom ved ankomst. Rommet var nyoppusset og sjøl om det ikke var mange kvadratmeter dekket det behov for en person fullt ut. Rom var vendt mot stille bakgård, gunstig. Blide og hyggelige personale både i resepsjon og frokostsal. Meget bra totalinntrykk.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, thongjest
Cathrine Bergan, General Manager på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2020

Kjære gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss.
Det er svært hyggelig å høre at våre nyrenoverte rom og sentrale beliggenhet falt i smak, ikke minst at du ble godt ivaretatt av vårt personale under ditt opphold.

Anmeldt 27. mai 2020

Helt ok hotell for å bo midt i Oslo sentrum. Bare et steinkast fra Karl Johansgate, og ca 150 m å gå fra Oslo S. Fasaden var under oppussing da vi var der i februar med stillas på utsiden. Innsjekkingsområdet er ikke så stort så det kan være kø til tider. Hyggelig betjening. Det er kaffemaskin (gratis) i trappeoppgangen ved siden av resepsjonen. Vi fikk et stort og nyoppusset rom (triple rom) med deilig bad. Wifi fungerte perfekt. Frokosten var veldig, veldig bra, mye forskjellig av både varm og kald mat.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 116vivif

Kjære gjest,
Det er svært hyggelig å høre at våre nyrenoverte rom og sentrale beliggenhet falt i smak.

Anmeldt 29. februar 2020

Bestilte 6 netter. Forhåndsbetalte for 1 natt da vi ankom sent på ettermiddagen. Fikk tlf fra hotellet dag 5 om at jeg ikke har betalt. Jeg sier at vi skal bo der 1 natt til. Og jeg har aldri før opplevd å måtte betale før jeg sjekker ut. Jeg spurte om det kunne vente da vi var ute og shoppet. Fikk spørsmål om når jeg kunne komme og betale, jeg svarte innen en halvtime. Når vi kom dit skulle min datter vente på hotellrommet. Hun kom seg ikke opp med kortet da de hadde sperret kortene våre. Er meget skuffet over denne dårlige behandlingen. Har vært trofast medlem i Thon, og overnattet mye på hotellene. Alltid betalt for oppholdene. Vurderte også å opprette en bedriftsavtale på sikt. Men etter denne dårlige behandlingen og dårlige tillitserklæringen (hvor det føltes at de trodde jeg ikke ville betale for oppholdet!!) vil jeg på det sterkeste ikke anbefale dette hotellet. Meget dårlig kundebehandling.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Reisermye4
Linn Vigdal, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2020

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding.

Vi vil veldig gjerne snakke med deg angående din tilbakemelding og vi håper at du kan kontakte oss da vi synes det var trist å lese din anmeldelse.

Linn Vigdal
Service- og Kvalitetsleder