Booking.comUSD 188
FindHotelUSD 178
ZenHotels.comUSD 207
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte et familie rom her,fordi det var billig,men her kommer vi ikke tilbake
Veldig små rom,den ene sengen(køyeseng ) var helt skjev
Ingen aircondition som ventet,men veldig varmt og klamt
Hyggelige folk som jobber der,god service
Helt greit billighotel,men ikke reis hit med barn

Romtips: Ingen parkering
Takk, Trond A
Linn Vigdal, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din anmeldelse. Vi beklager at vi ikke helt klarte å leve opp til forventingene under ditt opphold hos oss.
Tross dine opplevelser er det hyggelig å lese at du roser personalet, det settes stor pris på!

Velkommen tilbake til Thon Hotels!

Linn Vigdal
Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ligger veldig sentralt med gangavstand til det meste i oslo. Har kjempe flott betjening, imøtekomme og vennlige. Det er ikke air kondisjon eller kjøleskap på rommene. Frokosten var fantastisk. Vel verdt pengene.

Takk, mebSarpsborg
Linn Vigdal, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Kjære Gjest,
Det er så flott å lese at du har hatt et fint opphold hos oss og vi takker for at du valgte å dele din tilbakemelding med oss her på Tripadvisor.
Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Beste hilsener
Linn Vigdal
Service- og Kvalitetsleder

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god frokost med bredt utvalg. Helt ok standard på rommene med enkel stil. Veldig varmt nå på sommeren, noe som påvirket søvnkvaliteten. Kunne ikke ha vindu åpent på grunn av støy i gata, så brukte en liten bordvifte for kjøling.

Da vi skulle sjekke inn ca kl. 15.30 så var ikke rommet vårt klart. Den ansatte beklaget ikke og han ba oss om å ringe når vi skulle tilbake på hotellet for å sjekke om rommet var klart. Her synes jeg at de burde gitt oss beskjed da rommet var klart.

Fin beliggenhet med kort avstand til Karl Johan og det aller meste.

Takk, marteraa

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen din anmeldelse etter ditt opphold hos oss. Du skal vite at vi setter stor pris på det. Fantastisk å lese at frokosten smakte og at du likte beliggenheten.

Med tanke på innsjekk så beklager vi at rommet ikke var klart. Når det først var forsinkelser, noe som er beklagelig skulle vi
selvfølgelig kontaktet deg og ikke omvendt. Det blir tatt videre og vi beklager så mye for dette.

Kommer du tilbake, ta kontakt med undertegnede så sørger vi for et ekstra fint rom ved neste opphold.

Anmeldt 28. juni 2021

Hotellet ligger særdeles sentralt til i Oslo. Jeg opplevde ingen problemer med støy.
Betjeningen var svært servicevennlige og møtte alle mine ønsker og behov.
Jeg hadde ett dobbeltrom hvor selve rommet hadde relativt god plass, men badet var knøttlite. Det var nærmest umulig å tørke seg inne på badet etter en dusj uten å slå borti glass, servant og vegger...
Veldig bra frokost! Kunne sitte både inne og ute etter eget ønske. Godt utvalg, og god kaffe.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, TOWOHA
Linn Vigdal, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen din anmeldelse etter ditt opphold hos oss, det er noe vi setter stor pris på.
Vi er veldig glade for at du hadde et fint opphold og takker for at dere valgte Thon Hotel Astoria.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, nydelig frokost, sentralt og topp service. Rent og pent rom :) kommer igjen om jeg skal tilbake. Nydelig frokost som ikke manglet noe, alltid kaffe tilgjengelig. Flott bakgård der solen kan nytes.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 116ann

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi vil også takke deg for at du tok deg tid til å legge igjen din anmeldelse, det setter vi stor pris på.
Så hyggelig å lese at oppholdet svarte til forventningene og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss!