Booking.comUSD 164
FindHotelUSD 164
ZenHotels.comUSD 181
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Mye for pengene. Betalte under 700 for dobbeltrom med frokost. Veldig sentralt rett ved karl johan. Trivelig betjening, god frokost. Rent på rommet. Anbefales. Gangavstand til alle fasiliteter. Nær buss og tog

Takk, heidilM5698ES
Cathrine Bergan, Daglig leder på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og at vår sentrale beliggenhet og frokost falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria!

Cathrine Bergan
Hotelldirektør

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Rommet var rent, men lite. Spesielt badet var trangt.
Sengene var gode å myke. Pluss med 2 puter pr seng.
Frokosten var bra. Et pluss at man kan sitte ute om været tillater det.

Takk, Turisten21

Kjære Gjest,
Det er godt å høre at vår frokost og bakgård falt i smak under ditt opphold.

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Astoria!

Cathrine Bergan
Hotelldirektør

Anmeldt 22. juli 2021

Hotellet er sentralt og på den måten et greit alternativ om man vil ha kort gangavstand til shopping, uteliv etc. Liten, koselig resepsjon. Rommet vi fikk var av ok størrelse, men badet er lite. Var plaget av høy lyd fra ventilasjonsanlegget som kortet ned sovemengden noe..I tillegg mye støy om natten da vi hadde rom på gateside…Dette kan godt spesifiseres mer i beskrivelsen av hotellet, at det også fins rom med vindu ut mot bakgård…(Ville absolutt heller foretrekt det)

Ellers er frokosten på hotellet god! Og det er et pluss med kaffemaskin på rommet.

Takk, torau2020
Linn Vigdal, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du valgte å legge igjen din anmeldelse her på Tripadvisor. Vi vil også takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi har rom med noe større bad så sett gjerne opp det som et ønske dersom du kommer tilbake til oss, så vil vi gjøre vårt ytterste for sette av et slikt rom til deg. Det samme gjelder romønske mot bakgård.

Ellers er det veldig hyggelig å lese dine kommentarer med tanke på beliggenhet og frokost, det settes pris på!

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Ett dårlig plassert, klaustrofobisk, rom med elendig ventilasjon. Var badstue inne på rommet og om man åpnet vinduet var det så mye støy fra ventilasjonsanlegget at man nesten måtte rope til hverandre.. Bortsett fra det var det trivelig personell og god frokost.

Takk, kimjO6549MF

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo!
Vi er veldig glade for å høre at frokosten falt i smak og det er alltid hyggelig når personalet får skryt, tusen takk!

Når det gjelder rommet så beklager vi at det ikke svarte til forventningene. Ta gjerne kontakt med oss dersom dere kommer tilbake, vi prøver å imøtekomme våre gjesters rom ønsker.

Velkommen tilbake til Thon Hotels!

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte et familie rom her,fordi det var billig,men her kommer vi ikke tilbake
Veldig små rom,den ene sengen(køyeseng ) var helt skjev
Ingen aircondition som ventet,men veldig varmt og klamt
Hyggelige folk som jobber der,god service
Helt greit billighotel,men ikke reis hit med barn

Romtips: Ingen parkering
Takk, Trond A

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din anmeldelse. Vi beklager at vi ikke helt klarte å leve opp til forventingene under ditt opphold hos oss.
Tross dine opplevelser er det hyggelig å lese at du roser personalet, det settes stor pris på!

Velkommen tilbake til Thon Hotels!