Booking.comUSD 166
FindHotelUSD 171
ZenHotels.comUSD 183
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fint og rimelig hotell sentralt i sentrum av Oslo. Noen få meter til Karl Johan og en liten gåtur ned til Festningen eller Aker Brygge. Likevel nært til Oslo S. Ikke behov for hverken taxi eller annen transport, hverken ved ankomst/avreise eller for å oppleve byen.

Dato for oppholdet: august 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Seaside04492228197
Cathrine Bergan, Daglig leder på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din svært hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og at vår sentrale beliggenhet falt i smak.

Anmeldt 4. august 2021

Jeg lå på hotellet en natt for en billig penge. 600 med frokost. rommet var lite, men fint og moderne . Badet var fint . Det var mye støy i området og lytt, men jeg sovnet da tilslutt. frokosten var veldig god, med mye utvalg. fikk satt bagasjen her fram til avreise. ligger her gjerne igjen .

Takk, tenlid

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at vår frokost falt i smak under oppholdet.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Mye for pengene. Betalte under 700 for dobbeltrom med frokost. Veldig sentralt rett ved karl johan. Trivelig betjening, god frokost. Rent på rommet. Anbefales. Gangavstand til alle fasiliteter. Nær buss og tog

Takk, heidilM5698ES

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og at vår sentrale beliggenhet og frokost falt i smak.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Rommet var rent, men lite. Spesielt badet var trangt.
Sengene var gode å myke. Pluss med 2 puter pr seng.
Frokosten var bra. Et pluss at man kan sitte ute om været tillater det.

Takk, Turisten21

Kjære Gjest,
Det er godt å høre at vår frokost og bakgård falt i smak under ditt opphold.

Anmeldt 22. juli 2021

Hotellet er sentralt og på den måten et greit alternativ om man vil ha kort gangavstand til shopping, uteliv etc. Liten, koselig resepsjon. Rommet vi fikk var av ok størrelse, men badet er lite. Var plaget av høy lyd fra ventilasjonsanlegget som kortet ned sovemengden noe..I tillegg mye støy om natten da vi hadde rom på gateside…Dette kan godt spesifiseres mer i beskrivelsen av hotellet, at det også fins rom med vindu ut mot bakgård…(Ville absolutt heller foretrekt det)

Ellers er frokosten på hotellet god! Og det er et pluss med kaffemaskin på rommet.

Takk, torau2020
Linn Vigdal, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du valgte å legge igjen din anmeldelse her på Tripadvisor. Vi vil også takke deg for at du valgte Thon Hotel Astoria for ditt opphold i Oslo.
Vi har rom med noe større bad så sett gjerne opp det som et ønske dersom du kommer tilbake til oss, så vil vi gjøre vårt ytterste for sette av et slikt rom til deg. Det samme gjelder romønske mot bakgård.

Ellers er det veldig hyggelig å lese dine kommentarer med tanke på beliggenhet og frokost, det settes pris på!

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en annen anledning!

Linn Vigdal
Service- og Kvalitetsleder