Booking.comUSD 166
FindHotelUSD 166
ZenHotels.comUSD 183
Anmeldt 10. august 2021

Super service, fine, rene rom med kaffemaskin og gode senger, deilig frokost, ekstremt sentralt rett ved Oslo S og både sykler og sparkesykler på utsiden. Avstand til parkeringshuset Paleet 250 meter.

Takk, 161gittet
Cathrine Bergan, Daglig leder på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din svært hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og spesielt hyggelig at du følte deg godt ivaretatt samt at vår frokost og sentrale beliggenhet falt i smak.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Ligger bra til i sentrum med alle fasiliteter rett i nærhet. Koselig frokostsal i bakgården.
Hyggelige og hjelpsomme staff. God seng og bra inneklima.
I sentrum hører det dessverre støy til. Siden jeg har rommet over bakgården så var det bare å lukke vinduet og allikevel sove godt!
Fikk bestilt frokost "to go" hver morgen. Det ble satt pris på

Takk, Mach C

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at du hadde et godt opphold, og at vår frokost og sentrale beliggenhet falt i smak.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fint og rimelig hotell sentralt i sentrum av Oslo. Noen få meter til Karl Johan og en liten gåtur ned til Festningen eller Aker Brygge. Likevel nært til Oslo S. Ikke behov for hverken taxi eller annen transport, hverken ved ankomst/avreise eller for å oppleve byen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Seaside04492228197

Kjære Gjest,
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og at vår sentrale beliggenhet falt i smak.

Anmeldt 4. august 2021

Jeg lå på hotellet en natt for en billig penge. 600 med frokost. rommet var lite, men fint og moderne . Badet var fint . Det var mye støy i området og lytt, men jeg sovnet da tilslutt. frokosten var veldig god, med mye utvalg. fikk satt bagasjen her fram til avreise. ligger her gjerne igjen .

Takk, tenlid

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at vår frokost falt i smak under oppholdet.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Mye for pengene. Betalte under 700 for dobbeltrom med frokost. Veldig sentralt rett ved karl johan. Trivelig betjening, god frokost. Rent på rommet. Anbefales. Gangavstand til alle fasiliteter. Nær buss og tog

Takk, heidilM5698ES

Kjære Gjest,
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og at vår sentrale beliggenhet og frokost falt i smak.