Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Agoda.com
Lol.travelUSD 193
Anmeldt 31. august 2021

Hotellet ligger ikke langt fra Jernbanetorget, og kanskje ikke i byens beste strøk, men så fort du kommer inn glemmer du det. Vennlig og imøtekommende service, smooth innsjekk. Alt du trenger og veldig sentralt. Ingen minibar eller kjøleskap, men det er kanskje heller ikke forventet på et såpass enkelt hotell. Fin frokost.

Takk, Ole Jacob J
Cathrine Bergan, Daglig leder på Thon Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Kjære Ole Jacob,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss.
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og at vår sentrale beliggenhet og frokost falt i smak.

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt til i Oslo, like ved Karl Johans gate. Parkeringsmuligheter i nærheten i Paléet parkeringshus. Vi fikk et romslig og fresht familierom. Frokosten var også veldig bra. Vi er veldig fornøyde og kommer helt klart tilbake hit

Takk, Rita E

Kjære Rita,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din svært hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss.
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og spesielt hyggelig at vår frokost og sentrale beliggenhet falt i smak.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Det var helt ok til den prisen me betalte, og god frukost. Det var en del støv under sengen og litt tannkrem på badet etter dem som hadde vert der før oss. Det var hyggelig betjening, men reagerte litt da han ene resepsjonisten sto å lo i resepsjonen over at han ikkje skulle ta koronavaksinen fordi han var fra Egypt og alle andre tar vaksinen, så da trenger ikke han?
Men alt i alt er me fornøyd med oppholdet på hotellet:)

Takk, Navigate11613165007

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at vår frokost falt i smak og at dere hadde et godt opphold.

Når det gjelder øvrige tilbakemeldinger vil vi gjerne komme i kontakt med deg rundt dette, så ta gjerne kontakt med oss på mail linn.vigdal@olavthon.no da vi ikke har din kontaktinfo.

Anmeldt 10. august 2021

Super service, fine, rene rom med kaffemaskin og gode senger, deilig frokost, ekstremt sentralt rett ved Oslo S og både sykler og sparkesykler på utsiden. Avstand til parkeringshuset Paleet 250 meter.

Takk, 161gittet

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din svært hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at ditt opphold var vellykket, og spesielt hyggelig at du følte deg godt ivaretatt samt at vår frokost og sentrale beliggenhet falt i smak.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Ligger bra til i sentrum med alle fasiliteter rett i nærhet. Koselig frokostsal i bakgården.
Hyggelige og hjelpsomme staff. God seng og bra inneklima.
I sentrum hører det dessverre støy til. Siden jeg har rommet over bakgården så var det bare å lukke vinduet og allikevel sove godt!
Fikk bestilt frokost "to go" hver morgen. Det ble satt pris på

Takk, Mach C

Kjære Gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din hyggelige anmeldelse etter ditt opphold hos oss i sommer.
Det er godt å høre at du hadde et godt opphold, og at vår frokost og sentrale beliggenhet falt i smak.