kr 1 754
Fullt refunderbart før søn. 9. jun.
Frokost inkludert
5,0 av 5 boblerAnmeldt 28. okt. 2018via mobile enheter
Vidar M, ManagerThon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. okt. 2018
Hei merethekristin,

Tusen takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Vika Atrium.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss, og at både frokost og service fra våre ansatte var en positive opplevelse. Vi jobber hardt med å skape gode gjesteopplevelser for våre gjester, og det er godt å se at dette blir lagt merke til.

Velkommen tilbake til oss.

kr 2 370
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    kr 1 216
1.3 km fra Thon Hotel Vika Atrium
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 1 139
1.4 km fra Thon Hotel Vika Atrium
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Moderne, stramt og enkelt hotell. Vi hadde standard dobbeltrom med stor tv, klimakontroll, god seng og greit bad. Hyggelig mottak i resepsjonen. Dessverre var frokosten en STOR skuffelse. Vi kom ned en time før den var over på lørdag morgen klokka 10:00 og da var de tomme for brød og rundstykker. Etter en stund kom de ansatte med noe som lignet søppelposer med baguettrester i.... Utover dette var frokosten trang, uoversiktelig og mye av pålegget var tømt for lengst. Dårlig start på dagen :-(

2  Takk, 368magnes
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Magne S,

Takk for dine hyggelige kommentarer vedrørende våre hotellrom og vårt personale som tok imot dere. Det er flott å se at dette var en positive opplevelse.

Vedr. frokost så beklager jeg dette på det sterkeste. Normalt sett får vi svært gode tilbakemeldinger på vår frokost, men dette høres ikke ut som en positive opplevelse. Dette følger vi opp fortløpende med riktig avdeling for å sørge for at dette blir utbedret fortløpende. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på dette.

Jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom frem til hotellet og var der noen timer for tidlig. Så de var ikke ferdig med utvasking. Istedenfor å la oss vente så oppgraderte de oss til større og finere rom som var ledig. Utrolig hyggelig personale og god service. Kjempebra frokost, baconet kunne vært litt ferskere, men utenom det var alt tipp topp 👍 kommer gjerne tilbake på neste tur til Oslo 😁

Takk, Daniel H

Hei Daniel H,

Tusen takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at dere sitter igjen med et positivt inntrykk av deres opphold, og ikke minst at vi fikk muligheten til å gi dere en oppgradering. Det er ikke alltid vi har denne muligheten, og det er hyggelig å se at dette blir satt pris på.

Jeg tar din tilbakemelding vedr. vårt bacon videre med kjøkkenavdelingen slik at vi får dette utbedret.

Jeg håper vi får gleden av å ha dere som gjester hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 21. oktober 2018

En flott weekend i Oslo. Det hele startet med at vi (tre par), fikk oppgradert rommet vårt ved ankomst, uten ekstra kostnader. Rommene var helt suverene. Har aldri sovet på et stillere hotell (i Oslo).
Meget service-innstilte medarbeidere, og vi må trekke frem ei som jobbet i frokost-salen - Gergana. Tror ikke vi har truffet noen som har vært bedre når det gjelder service :)
Frokosten var også helt fantastisk. Kommer veldig gjerne tilbake.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Oystein-Gaus
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kjære Voyage474018,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at du har hatt et hyggelig opphold hos oss, og at vi fikk muligheten til å gi dere en fri oppgradering av deres hotellrom. Det er ikke så ofte vi får muligheten til dette, så det er hyggelig å se at dette blir satt pris på.

Tusen takk også for din kommentar på vår frokostservitør Gergana, jeg skal sørge for at hun får denne tilbakemelding som hun kommer til å sette pris på.

Håper vi får gleden av å ha dere som gjester ved en senere anledning.

Anmeldt 2. oktober 2018

Veldig godt fornøyd med hotellet! Alltid blide og serviceinnstilt betjening. Fine rom. Veldig god frokost. Savnet litt egen restaurant på hotellet, men ligger veldig sentralt i Oslo og veldig nært Aker Brygge. Der kryr det av gode spisesteder/restauranter og butikker. Ett stort pluss for gratis kaffe i resepsjonen.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Tor-Bjarne_Westgard
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei Tor-Bjarne_W,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss, både med tanke på våre ansatte og frokosten som serveres.

Jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest ved en senere anledning.

Anmeldt 24. september 2018

Hotellet ligger fint plasert i nærheten av Oslo konserthus og helt inntill Aker brygge.
Fikk et lite dobbeltrom med utsikt rett inn i en slitt leilighetsgård. Det var ikke hyggelig!
Betjeningen i resepsjonen var hjelpsome. Dersom det er mulig bør man som medlem i Thon klubben få et tilbud om oppgradering av rom. Dette vil øke trivseln og gjøre det aktuelt med et gjennbesøk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, eheriksson
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Hei eheriksson,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.

Det er hyggelig å se at du bemerker vår beliggenhet, og at denne passet fint til ditt formål for besøket.
Vedrørende ditt medlemskap I Thon Discovery skal vi alltid påstrebe å tilby oppgradering når vi har dette tilgjengelig. Det er likevel ikke alltid vi har dette tilgjengelig, og da får du tildelt det beste rommet innen den kategori din bestilling er foretatt i.

Jeg håper vi får muligheten til å tilby deg en oppgradering ved neste opphold. Velkommen tilbake.