Expedia.comUSD 186
travelup.comUSD 164
Vio.comUSD 163
Anmeldt 15. november 2018

Mitt første besøk på dette hotellet ble en hyggelig overraskelse. God service i resepsjonen av serviceinnstilte folk, et rom som var over forventning hva gjelder både størrelse og utstyr og en god frokost med et trivelig frokostvertskap.

Når man har møter e.l. på denne kanten av Oslo, er dette et ypperlig alternativ. Jeg kommer definitivt til å komme tilbake, både på jobb og fritid.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, chra64
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Kjære chra64,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å vurdere Thon Hotel Vika Atrium her på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at du er positivt overrasket etter ditt opphold, og at både service fra våre ansatte og frokosten er noe du fremhever. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og det er godt å se at dette blir lagt merke til.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte familierom. Ble overrasket over hvor stort og fint rom vi fikk. Spisebord med plass til 6-8 stk og to tv’er. Helt topp. God beliggenhet og god frokost. Kunne hatt ferske brød og rundstykker som en skjærer av selv, ellers veldig fornøyd

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Excursion21295812861
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære Excursion21295812861,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold på Thon Hotel Vika Atrium.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss.

Vedr. brød og rundstykker er vi i ferd med å få inn en ny leverandør slik at dette skal bli bedre i tiden fremover.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bodd mange ganger på dette hotellet, både med familie og venner. Alltid hyggelig personale, både i resepsjonen og i frokostsalen. Nært Nationaltheatret/tog, Aker Brygge/Tjuvholmen. God frokost og fine rom.

Takk, Merethe K K
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei merethekristin,

Tusen takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Vika Atrium.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss, og at både frokost og service fra våre ansatte var en positive opplevelse. Vi jobber hardt med å skape gode gjesteopplevelser for våre gjester, og det er godt å se at dette blir lagt merke til.

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Moderne, stramt og enkelt hotell. Vi hadde standard dobbeltrom med stor tv, klimakontroll, god seng og greit bad. Hyggelig mottak i resepsjonen. Dessverre var frokosten en STOR skuffelse. Vi kom ned en time før den var over på lørdag morgen klokka 10:00 og da var de tomme for brød og rundstykker. Etter en stund kom de ansatte med noe som lignet søppelposer med baguettrester i.... Utover dette var frokosten trang, uoversiktelig og mye av pålegget var tømt for lengst. Dårlig start på dagen :-(

2  Takk, 368magnes

Hei Magne S,

Takk for dine hyggelige kommentarer vedrørende våre hotellrom og vårt personale som tok imot dere. Det er flott å se at dette var en positive opplevelse.

Vedr. frokost så beklager jeg dette på det sterkeste. Normalt sett får vi svært gode tilbakemeldinger på vår frokost, men dette høres ikke ut som en positive opplevelse. Dette følger vi opp fortløpende med riktig avdeling for å sørge for at dette blir utbedret fortløpende. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på dette.

Jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom frem til hotellet og var der noen timer for tidlig. Så de var ikke ferdig med utvasking. Istedenfor å la oss vente så oppgraderte de oss til større og finere rom som var ledig. Utrolig hyggelig personale og god service. Kjempebra frokost, baconet kunne vært litt ferskere, men utenom det var alt tipp topp kommer gjerne tilbake på neste tur til Oslo

Takk, Daniel H

Hei Daniel H,

Tusen takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at dere sitter igjen med et positivt inntrykk av deres opphold, og ikke minst at vi fikk muligheten til å gi dere en oppgradering. Det er ikke alltid vi har denne muligheten, og det er hyggelig å se at dette blir satt pris på.

Jeg tar din tilbakemelding vedr. vårt bacon videre med kjøkkenavdelingen slik at vi får dette utbedret.

Jeg håper vi får gleden av å ha dere som gjester hos oss ved en senere anledning.