Meander05971133545
4,0 av 5 boblerAnmeldt 28. nov. 2018via mobile enheter
Vidar M, ManagerThon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. nov. 2018
Kjære Meander05971133545,

Takk for din hyggelige tilbakemelding etter ditt opp hold hos oss. Det setter vi stor pris på!

Ønsker deg en hyggelig adventstid og velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Vennlig hilsen
V.M. Hovda
Our lounge area on the second floor
kr 881
2.0 km fra Thon Hotel Vika Atrium
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Hotellrommet var reint og fint og hadde god størrelse. Flott bad med både toalett artikler, myke håndklær, føner og dusj med spa-effekt. Resepsjonisten utmerket seg. Han var blid og hyggelig og tilbød vannflaske, avis og kaffi/te. Hotellet ligger ved Aker brygge. Kort avstand til alle fasiliteter. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Mokiiina
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei MOnicaParr,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss, og ikke minst at vår resepsjonist utmerket seg. Vi jobber hver dag for å skape gode gjesteopplevelser, og det er godt å se at dette blir lagt merke til.

Jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Stort fint rom, hyggelige ansatte, lettvint parkering i underetasjen, stille, sentalt. Minus: for varmt på rommet om natten. Gikk ikke å skru varmen ned. Vindet kunne åpnes, men vendte ut i atriet hvor det var like varmt.

1  Takk, hildeo200
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære hildeo200,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på hotellet.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et godt inntrykk av hotellet, og spesielt nevner våre ansatte og beliggenhet. Det setter vi stor pris på.

Jeg beklager at dere opplevde våre hotellrom som varme. En kan justere temperature med +/- 3 grader på hotellrommet, og ytterligere ved å kontakte resepsjonen. Beklager om du ikke har fått denne informasjonen.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 15. november 2018

Mitt første besøk på dette hotellet ble en hyggelig overraskelse. God service i resepsjonen av serviceinnstilte folk, et rom som var over forventning hva gjelder både størrelse og utstyr og en god frokost med et trivelig frokostvertskap.

Når man har møter e.l. på denne kanten av Oslo, er dette et ypperlig alternativ. Jeg kommer definitivt til å komme tilbake, både på jobb og fritid.

Takk, chra64
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Kjære chra64,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å vurdere Thon Hotel Vika Atrium her på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at du er positivt overrasket etter ditt opphold, og at både service fra våre ansatte og frokosten er noe du fremhever. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og det er godt å se at dette blir lagt merke til.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte familierom. Ble overrasket over hvor stort og fint rom vi fikk. Spisebord med plass til 6-8 stk og to tv’er. Helt topp. God beliggenhet og god frokost. Kunne hatt ferske brød og rundstykker som en skjærer av selv, ellers veldig fornøyd

Takk, Excursion21295812861
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære Excursion21295812861,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold på Thon Hotel Vika Atrium.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss.

Vedr. brød og rundstykker er vi i ferd med å få inn en ny leverandør slik at dette skal bli bedre i tiden fremover.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bodd mange ganger på dette hotellet, både med familie og venner. Alltid hyggelig personale, både i resepsjonen og i frokostsalen. Nært Nationaltheatret/tog, Aker Brygge/Tjuvholmen. God frokost og fine rom.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Merethe K K
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei merethekristin,

Tusen takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Vika Atrium.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss, og at både frokost og service fra våre ansatte var en positive opplevelse. Vi jobber hardt med å skape gode gjesteopplevelser for våre gjester, og det er godt å se at dette blir lagt merke til.