Leiv Å
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Vidar M, ManagerThon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. feb. 2019
Hei Leiv A,

Tusen takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Vika Atrium.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av hotellet og dets ansatte. Våre ansatte jobber kontinuerlig med å skape gode gjesteopplevelser, og det er godt å se at våre gjester legger merke til dette.

kr 3 726
    kr 1 726
    kr 1 891
1.5 km fra Thon Hotel Vika Atrium
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 906
    kr 989
1.3 km fra Thon Hotel Vika Atrium
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Imøtekommende ansatte, ryddig hotell, innholdsrike tilbud på rom (minibar, entertainmemt, wifi etc). Noe dyr parkering, men god og varierende frokost tilbys. Opphold her anbefales! Lett tilgjengelige kaffeautomater et pluss!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, jaykaynorway
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei jaykaynorway,

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter ditt besøk hos oss, og at dette gjelder både våre ansatte og frokost.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 21. januar 2019

Jeg har over litt tid hatt mange overnattinger på dette hotellet og opplever en kjempeservice.
Det er alltid svært hyggelig å komme hit. Jeg tillater meg å gi kjøkken og servitører en ekstra stjerne.
Hotellet ligger i ett område som er sentralt nokk til egt alt mulig, men for meg var det selvfølgelig til stor fordel at det ligger rett ved mitt arbeidssted i perioden jeg har bodd her

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Byggernorge2019
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei Byggernorge2019,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at du er fornøyd med dine opphold hos oss, og ikke minst at du fortsetter å komme tilbake til oss. Dette setter vi svært stor pris på.

Vi er svært takknemlig for din oppmerksomhet på våre ansatte i kjøkken og restaurantavdelingen.

Anmeldt 16. desember 2018

Koselig rom, rent og pent. Beliggenhet var helt topp, besøkte julemarked i Spikersuppa. Kort gangvei.En natt i forbindelse med julebord. Nydelig frokost fra 07-11, vennligere personale tror jeg ikke man finner. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Laila e
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei LailaNorway65,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å vurdere oss her på TripAdvisor etter ditt opphold.

Det er svært hyggelig å se at dere sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss. Våre ansatte jobber kontinuerlig med å skape gode gjesteopplevelser for våre gjester, og det er godt å se at dette blir lagt merke til.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell, med flinke blide mennesker som jobbet der. Rene fine rom.
Alltid et hei og et smil. 😀
Flott beliggenhet, nær Aker Brygge.
Parkeringsplass under hotellet, flott.
Nydelig frokost med masse utvalg.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Meander05971133545
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Kjære Meander05971133545,

Takk for din hyggelige tilbakemelding etter ditt opp hold hos oss. Det setter vi stor pris på!

Ønsker deg en hyggelig adventstid og velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Vennlig hilsen
V.M. Hovda

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Hotellrommet var reint og fint og hadde god størrelse. Flott bad med både toalett artikler, myke håndklær, føner og dusj med spa-effekt. Resepsjonisten utmerket seg. Han var blid og hyggelig og tilbød vannflaske, avis og kaffi/te. Hotellet ligger ved Aker brygge. Kort avstand til alle fasiliteter. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Mokiiina
Vidar M, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei MOnicaParr,

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært gjest hos oss, og ikke minst at vår resepsjonist utmerket seg. Vi jobber hver dag for å skape gode gjesteopplevelser, og det er godt å se at dette blir lagt merke til.