DammerNOR
Bergen, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 26. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front OfficeThon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. aug. 2020
Kjære DammerNOR,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av oppholdet, og ikke minst at du fremhever våre ansatte og vår frokost. Det setter vi stor pris.

kr 1 849
    kr 2 855
    kr 3 940
1.4 km fra Thon Hotel Vika Atrium
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 1 082
2.0 km fra Thon Hotel Vika Atrium
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Et sentralt hotell ved Aker brygge.
Vi ankom tidlig og var heldige å fikk et rom med en gang. Vennlige ansatte i resepsjonen ved både inn -og utsjekk.
Ikke størst utvalg i frokost - men absolutt bra, med hyggelige kokker og servitører.

Må være supert å bo her i sommerhalvåret , med yrende liv på brygga.
Kommer tilbake

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, jeanettej661
VidarMH, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2020

Hei Jeanettej661,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at dere sitter igjen med et positivt inntrykk av hotellet, og ikke minst at du fremhever våre dyktige ansatte og vår beliggenhet. Det setter vi pris på.

Vi har dessverre vært nødt til å redusere vårt utvalg på frokosten i forbindelse med Covid-19 situasjonen, og den dag i dag har vi kun a'la carte servering av frokost. Når situasjonen er tilbake til normal, skal vi tilbake til ordinær frokostservering.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Elsker å bo her når jeg er i Oslo. Perfekte rom med gode senger og god plass. Rom med både høytaler og Chromecast, god service og nyyydelig frokost. Gleder meg til frokosten hver gang jeg bor her. Kommer igjen.

2  Takk, Simabo
VidarMH, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Kjære Simabo,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold hos oss.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre hotellrom og vår frokostservering. Det setter vi stor pris på.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Alltid service innstilte og herlig frokost. Er 8 gang jeg er her. Ligger perfekt til for våres utflukter i løpet av en lørdag. Rene og moderne rom. Ble oppgradert til suite med badekar. Alltid fornøyd etter overnatting her.

1  Takk, 998j_rgena
VidarMH, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Hei Jørgen,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor etter ditt opphold ved Thon Hotel Vika Atrium.

Det er svært hyggelig å se at du har hatt et flott opphold hos oss, og ikke minst at vi er ditt foretrukne hotell i Oslo.

Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Våre ansatte jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 20. januar 2020

Ok hotell med store rom. Rent og pent. Ligger nært Aker Brygge som er digg når du skal ha Nesoddbåten dagen etterpå:)
Et helt greit hotell for en natt i Oslo, frokosten var ikke blant de beste i byen, men du ble mett.

1  Takk, andrehaeraas
VidarMH, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2020

Hei Andrehaeraas,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en vurdering her på TripAdvisor etter ditt opphold på Thon Hotel Vika Atrium.

Det er hyggelig å se at du sitter igjen med et inntrykk av at hotellet er rent og pent. Det er slik det skal være.

Vi jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og ikke minst i vår restaurant som serverer frokost. Vi vil ta med oss din tilbakemelding videre slik at vi kan bli enda bedre i tiden som kommer.

Anmeldt 13. januar 2020 via mobile enheter

Supert konferanselokale! Alt AV utstyr virket første gang. God akustikk i lokalet. Fin bevertning i pausen. Lunsjbuffeten er rikholdig, her det ikke mulig å finne noe du har lyst på. God service fra personalet.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, HCMy
VidarMH, Manager på Thon Hotel Vika Atrium, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2020

Hei HCMy,

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vår konferanseavdeling, og ikke minst at både pausemat og lunsjbuffet overgikk dine forventninger.