2 personer ser på dette hotellet
Priceline
ScandicHotels.comUSD 137
HurbUSD 169
Anmeldt 18. oktober 2018

Hotellet har god plassering rett ved hovesinngangen til Oslo S., rett over gata for Oslo City og kun et par minutters gange fra Oslo Spektrum. Ellers kun få minutter unna Karl Johan, Operabygget og andre severdigheter.
Hotelloppholdet startet heller dårlig da vi ikke fikk sjekke inn før rundt 15.20 fordi rommet vårt var ikke ferdig vasket. I tillegg viste det seg at vi hadde fått dobbeltseng, selv om det stod på nettsiden at rommet hadde to enkeltsenger. De ansatte var behjelpelige med å dele sengen i to og ordne laken på begge, men dette skal være unødvendig og bortkastet tid når det står at rommet har to senger. Frokosten(som serveres på Egon) var ok, men appelsinjuicen smakte utvannet og eggerøra var smakløs. Vi betalte ekstra for superior-rom, men bortsett fra en liten og hard sofa, var ikke rommet noe annerledes enn andre ordinære dobbeltrom vi har bodd på ved andre hotell. Så synes ikke det var verdt de ekstra pengene.
Det hjelper ikke med super plassering og hyggelige ansatte når det er så mange småting som trekker ned, så vi velger nok et annet hotell neste gang vi er i Oslo.

Takk, RB844
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei R B,
Jeg vil først og fremst på mitt sterkeste beklage hvor alle tingene du nevner ikke var på plass.
Rommet skal være klart til senest kl 15:00 og jeg skal følge opp internt hva som har gåt galt her, slik at dette ikke gjentar seg.
Skal også videreformiddle din tilbakemelding fra frokosten så vi får sett på dette også. Ellers vil jeg si tusen takk for en fin kommentar på vår service og beliggenheten av hotellet.

Ønsker gjerne kompensere deg for alt som skjedd, og jeg håper har har mulighet å kontakte meg på filip.jaregard@scandichotels.com slik at vi kan følge opp dette.

Veldig fint at du ville dele din tilbakemelding med oss, dette setter jeg stor pris på.
Ser frem imot å høra fra deg, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 17. oktober 2018

FANTASTISK HOTELL!Men skulle ønske det var skjoskje og minikjøleskap(uten innhold) ellers alt perfekt!Hyggelig betjenting, god frokost, rent rom, lite rom men stort nok til 2 stk. Kjempefornøyd med hele opplevelsen på dette hotellet.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, RenateR235
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei RenateR235,
Så utrolig hyggelig å lese en så fantastisk fin tilbakemelding fra deg - tusen takk!
Det er en glede å høre at dere har hatt et så fint opphold her hos oss, det gjør meg og mine kollegaer meget stolte av jobben vår.
Ved neste opphold så gi oss gjerne beskjed ved innsjekk så skal vi ordne dere rom med kjøleskap.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Sentral og god plassering. Lett å finne frem. God standard/nytt. Rent og greit. Litt masete resepsjon med musikk for å dempe annen støy? Likte ikke frokostbuffeten på Egon - logistikken der var dårlig. Maten var ok. Prisen for rommet var i overkant høy. 1700,- for en natt, en person.

Takk, ankolas

Hei ankolas,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding her på Tripadvisor. Jeg vil først og fremst beklage at musikken i lobbyen opplevdes som veldig høy. Det er viktig at alle våre gjesten skal kunne sitte ned å nyte noe fra vår shop eller bar i et behaglig miljø. Vennligst vit at jeg skal ta dette videre med resepsjonen slik at vi alle blir mer oppmerksomme på akkurat dette. Skal også følge opp med restaurant Egon slik at vi kan se på en bedre løsning med logistikk på frokosten.

Takk også for en veldig hyggelig tilbakemelding på hotellets plassering samt standard - dette setter vi veldig pris på.

Anmeldt 16. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 15. oktober 2018

Var uheldig og fikk rom rett ved heisen som gjorde at det var støy hele natten. Noen av rommene er litt udatert, men ellers greit. Frokosten på Egon er for det meste helt grei, men på grunn av mye folk er det noen ganger vanskelig å finne eget bord.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, mrlef81

Hei lefjortoft,
Beklager å lese at du fikk et rom nær heis, og at dette påvirket en god natts søvn.
Ved et senere besøk, ikke nøl og ta kontakt med resepsjonen slik at vi kan ordne deg med et nytt rom om det er noe som ikke er til forventingene. Skal også ta videre din tilbakemelding med restaurant Egon slik at vi kan se på en løsning så frokosten ikke oppleves så travel.