Booking.comUSD 134
CheapTicketsUSD 134
eDreamsUSD 134
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Hotellet er veldig sentralt. Du går tørrskodd fra bussen eller togstasjonen til hotellet. Veldig hyggelig og vennlig personale. Frokosten serveres på hjemmekoselige Egon. Fint og rent på hotellrommet. Jeg hadde rom mot baksida, og det var fullstendig stille, både på natta og morgenen. En god natts søvn!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Synne W
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Synne W,
Tusen takk for en fantastisk vurdering av vårt hotell!
Det er utrolig hyggelig å lese at dere likte plasseringen av hotellet, samt service og frokost.

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. november 2018

Positive, høflige og vennlige personale både i resepsjon, reinhalderene og personalet på Egon(frokost). God ekstraservice. Fikk sette bagasjen inn både før innsjekk og etter utsjekk. Fekk og rom tildelt tidligere, da vi kom tidleg om morgonen.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Tourist08516164856

Hei Tourist08516164856,
Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding og en topp vurdering av vårt hotell!
Setter veldig pris på å lese at dere ble godt møtt i resepsjonen, av vårt renholdspersonal og av våre frokostmedarbeider.

Anmeldt 27. oktober 2018

Jeg skulle reise veldig tidlig fra Oslo til Trondheim og valgte Scandic Byporten pga. nærheten til Oslo S. Hotellet er i samme bygning som sentralstasjonen og har med Egon en egen restaurant. Vi bestilte et dobbeltrom. Romstørrelsen var litt lite, men det var ikke så ille, da vi bodde der kun i 1 natt. Rommet var rene, men sengen var ikke god. Så ble det dessverre ikke et godt søvn. Frokosten var kjempegod - stor utvalg og ferske varer. Deilig :) Personalet på hele hotellet var veldig vennlig.

Romtips: ta et rom mot Jernbanetorget - fantastisk utsikt!!!!
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, haakonSWE
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Håkon,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Det er veldig hyggelig å se at du vurderer oss så fantastisk bra, og at hotellets beliggenhet passet perfekt til deres besøk i Oslo.
Beklager å lese at dere ikke har hatt en så god natts søvn. Det er viktig for oss at alle våre gjester opplever god komfort, og jeg skal se på eventuelle forbedringspotensialer her. Ta gjerne kontakt med meg dersom du har noen idéer om hvordan vi konkret kan ordne dette.
Fint at frokosten smakte bra - det er alltid en perfekt start på dagen.

Filip.jaregard@scandichotels.com

Anmeldt 18. oktober 2018

Hotellet har god plassering rett ved hovesinngangen til Oslo S., rett over gata for Oslo City og kun et par minutters gange fra Oslo Spektrum. Ellers kun få minutter unna Karl Johan, Operabygget og andre severdigheter.
Hotelloppholdet startet heller dårlig da vi ikke fikk sjekke inn før rundt 15.20 fordi rommet vårt var ikke ferdig vasket. I tillegg viste det seg at vi hadde fått dobbeltseng, selv om det stod på nettsiden at rommet hadde to enkeltsenger. De ansatte var behjelpelige med å dele sengen i to og ordne laken på begge, men dette skal være unødvendig og bortkastet tid når det står at rommet har to senger. Frokosten(som serveres på Egon) var ok, men appelsinjuicen smakte utvannet og eggerøra var smakløs. Vi betalte ekstra for superior-rom, men bortsett fra en liten og hard sofa, var ikke rommet noe annerledes enn andre ordinære dobbeltrom vi har bodd på ved andre hotell. Så synes ikke det var verdt de ekstra pengene.
Det hjelper ikke med super plassering og hyggelige ansatte når det er så mange småting som trekker ned, så vi velger nok et annet hotell neste gang vi er i Oslo.

Takk, RB844
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei R B,
Jeg vil først og fremst på mitt sterkeste beklage hvor alle tingene du nevner ikke var på plass.
Rommet skal være klart til senest kl 15:00 og jeg skal følge opp internt hva som har gåt galt her, slik at dette ikke gjentar seg.
Skal også videreformiddle din tilbakemelding fra frokosten så vi får sett på dette også. Ellers vil jeg si tusen takk for en fin kommentar på vår service og beliggenheten av hotellet.

Ønsker gjerne kompensere deg for alt som skjedd, og jeg håper har har mulighet å kontakte meg på filip.jaregard@scandichotels.com slik at vi kan følge opp dette.

Veldig fint at du ville dele din tilbakemelding med oss, dette setter jeg stor pris på.
Ser frem imot å høra fra deg, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 17. oktober 2018

FANTASTISK HOTELL!Men skulle ønske det var skjoskje og minikjøleskap(uten innhold) ellers alt perfekt!Hyggelig betjenting, god frokost, rent rom, lite rom men stort nok til 2 stk. Kjempefornøyd med hele opplevelsen på dette hotellet.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, RenateR235
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei RenateR235,
Så utrolig hyggelig å lese en så fantastisk fin tilbakemelding fra deg - tusen takk!
Det er en glede å høre at dere har hatt et så fint opphold her hos oss, det gjør meg og mine kollegaer meget stolte av jobben vår.
Ved neste opphold så gi oss gjerne beskjed ved innsjekk så skal vi ordne dere rom med kjøleskap.