Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Trip.com
Expedia.comUSD 167
ScandicHotels.comUSD 167
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

På julebord i Oslo , med tog fra Kongsberg er dette hotellet perfekt plassert. Noen få minutter fra OsloS og der er du! Sjekket inn litt før 1500 og fikk et stille fint rom av en veldig hyggelig betjening . Vi samlet oss i lobby baren som også var veldig hyggelig for en øl før vi gikk til julebordet på Asylet.
Frokosten var som vanlig på Scandic hoteller veldig bra! Faktisk er den gode frokosten en viktig grunn til at jeg velger Scandic !
Skal jeg ha noe å utsette på oppholdet så må det være at rommet var ganske varmt... selv med vinduet oppe ble det for meg litt for varmt.
Totalt var det et veldig hyggelig opphold her !

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, trond116
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Hei trond116,
Tusen takk for en så fantastisk hyggelig tilbakemelding!
Godt å høre at dere har hatt et så fint opphold, og at dere fikk nyte vår frokost i restaurant Egon.

Håper også at julebordet var veldig koselig, å at vi sees snart igjen!
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 27. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 26. november 2018

Fantastisk flott hotell med den beste beliggenheten og parkering i under etasjen. Bra alt. Personal, service, rom og fantastisk frokost med flott utsikt . Rask inn og utsjekk. Flott lobby og kult konsept

Takk, Wanderer35068739697
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei Wanderer35068739697,
For en fantastisk vurdering! Tusen takk!
Jeg er veldig glad å lese at alt har vært bra her fra hotellets beliggenhet og service i resepsjonen.

Jeg håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 19. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Det var harde senger og forferdelige puter. Servicen var bra. Vi utnyttet også å få mat rett til rommet. Dette gikk raskt. Men vi fikk feil mat. Rommet var passe stort og rent. Eneste som ikke var rent var børsten på do. Den var veldig ekkel. Men alt i alt en positiv hotell opplevelse.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Companion65170148241

Hei Companion65170148241,
Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse her fra siste opphold med oss.
Jeg vil først og fremst beklage om sengene og puter ikke var til forventing. En god natts søvn er noe av det viktigeste vi kan gi våre gjester, og beklager dersom dette ikke var noe dere opplevde. Skal se på muligheter for å forbedre dette til fremtiden.

Jeg skal også dele din tilbakemelding med vår husøkonom da det absolutt ikke skal være slik du forteller meg i din tilbakemelding. Ellers veldig hyggelig at dere har hatt et så fint opphold, og ta gjerne kontakt med meg på filip.jaregard@scandichotels.com dersom vi kan gjøre noe for dere i ettertid.

Ønsker deg en fin dag videre, og hjertelig velkommen tilbake til oss.