Trip.com
Priceline
ScandicHotels.comUSD 137
HurbUSD 169
Anmeldt 10. desember 2018

Fine rom, flott beliggenhet og hyggelige ansatte. Meget god frokost selv om det ikke var helt i toppsjiktet. Litt negativt at gulvvarmen på badet ikke fungerte og at flatskjermen ikke kunne justeres, men det er bagateller. Alt i alt et godt og sentralt hotellvalg.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, TrondEgil
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei TrondEgil,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en fryd å lese at du likte alt fra frokost til service og beliggenhet. Beklager så mye om ikke gulvvarmen på badet ikke virket. Vennligst vit at jeg skal videreformidle dette til vår vaktmaster slik at han kan undersøke det nærmre.

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

På julebord i Oslo , med tog fra Kongsberg er dette hotellet perfekt plassert. Noen få minutter fra OsloS og der er du! Sjekket inn litt før 1500 og fikk et stille fint rom av en veldig hyggelig betjening . Vi samlet oss i lobby baren som også var veldig hyggelig for en øl før vi gikk til julebordet på Asylet.
Frokosten var som vanlig på Scandic hoteller veldig bra! Faktisk er den gode frokosten en viktig grunn til at jeg velger Scandic !
Skal jeg ha noe å utsette på oppholdet så må det være at rommet var ganske varmt... selv med vinduet oppe ble det for meg litt for varmt.
Totalt var det et veldig hyggelig opphold her !

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, trond116
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Hei trond116,
Tusen takk for en så fantastisk hyggelig tilbakemelding!
Godt å høre at dere har hatt et så fint opphold, og at dere fikk nyte vår frokost i restaurant Egon.

Håper også at julebordet var veldig koselig, å at vi sees snart igjen!
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 27. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 26. november 2018

Fantastisk flott hotell med den beste beliggenheten og parkering i under etasjen. Bra alt. Personal, service, rom og fantastisk frokost med flott utsikt . Rask inn og utsjekk. Flott lobby og kult konsept

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Wanderer35068739697
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei Wanderer35068739697,
For en fantastisk vurdering! Tusen takk!
Jeg er veldig glad å lese at alt har vært bra her fra hotellets beliggenhet og service i resepsjonen.

Jeg håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 19. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018