2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 133
getaroom.comUSD 165
Anmeldt 21. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Anmeldt 18. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Har mange netter på Byporten i løpet av året - og er mitt førstevalg på hotell i Oslo.
Alltid god service.
Plassert midt i sentrum med alt i nærheten. Oslo’s paradegate ligger rett ved. T-bane, taxi, tog og trikk er rett utenfor døra.

1  Takk, OJB

Hei Ole Jacob,
Tusen takk for en så meget flott tilbakemelding!
Vi setter veldig pris på at du trives hos oss, og de er alltid like hyggelig å ha deg her hos oss. :-)

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 10. desember 2018

Et sentralt hotell, busser ,trikker og drosjer rett utenfor døra. Butiier , kjøpesenter alt rundt deg. Frokost på Egon, den er veldig god. Litt trangt, små bord, men helt OK. Rommene er små, men alt du trenger er der. Rent og pent. Det er femte gangen vi bor der og vi kommer tilbake

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 782Eva
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei 782Eva,
Tusen takk for en så fantastisk tilbakemelding!
Så koselig å lese at dere likte alt fra bellignheten, frokost og renhold.
At dere valgt å overnatte hos oss for femte gangen er en fryd, og betyr så meget for oss! Vi gleder oss til å ha dere tilbake - håper ikke de blir lenge til. :-)

En riktig god jul og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 10. desember 2018

Fine rom, flott beliggenhet og hyggelige ansatte. Meget god frokost selv om det ikke var helt i toppsjiktet. Litt negativt at gulvvarmen på badet ikke fungerte og at flatskjermen ikke kunne justeres, men det er bagateller. Alt i alt et godt og sentralt hotellvalg.

1  Takk, TrondEgil

Hei TrondEgil,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en fryd å lese at du likte alt fra frokost til service og beliggenhet. Beklager så mye om ikke gulvvarmen på badet ikke virket. Vennligst vit at jeg skal videreformidle dette til vår vaktmaster slik at han kan undersøke det nærmre.

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake til oss.