2 personer ser på dette hotellet
Priceline
Trip.comUSD 132
HurbUSD 164
Anmeldt 29. desember 2018

Hotelet var helt ok. Men når reingjøring av rom svikter hår fra tidligere gjester på toalattet og i seng. Nei takk reiser ikke tilbake fikk ett intrykk om gennerel dårlig reingjøring av romet. Froksot var en skuffelse denne blir servert på nærligende resturang.

Takk, Jan-Erik J
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Jan-Erik,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Jeg vil på mitt sterkeste beklage at renhold slett ikke var til forventingene her ved siste opphold.
Slik du beskriver det så er det absolutt under vår standard og jeg har videreformidlet dette til vår husøkonom, slik at hun kan følge opp dette.

Jeg vil gjerne på en måte kompensere dere for dette, å håper derfor at du kan kontakte meg direkte på filip.jaregard@scandichotels.com slik at vi kan få fulgt opp saken.

Igjen så beklager jeg virkelig. Ser frem imot å høre fra deg, og håper at dere ved en senere anledning kan vurdere vårt hotell på nytt. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. desember 2018

Anmeldt 18. desember 2018

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Har mange netter på Byporten i løpet av året - og er mitt førstevalg på hotell i Oslo.
Alltid god service.
Plassert midt i sentrum med alt i nærheten. Oslo’s paradegate ligger rett ved. T-bane, taxi, tog og trikk er rett utenfor døra.

1  Takk, OJB

Hei Ole Jacob,
Tusen takk for en så meget flott tilbakemelding!
Vi setter veldig pris på at du trives hos oss, og de er alltid like hyggelig å ha deg her hos oss. :-)

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 10. desember 2018

Et sentralt hotell, busser ,trikker og drosjer rett utenfor døra. Butiier , kjøpesenter alt rundt deg. Frokost på Egon, den er veldig god. Litt trangt, små bord, men helt OK. Rommene er små, men alt du trenger er der. Rent og pent. Det er femte gangen vi bor der og vi kommer tilbake

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 782Eva
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei 782Eva,
Tusen takk for en så fantastisk tilbakemelding!
Så koselig å lese at dere likte alt fra bellignheten, frokost og renhold.
At dere valgt å overnatte hos oss for femte gangen er en fryd, og betyr så meget for oss! Vi gleder oss til å ha dere tilbake - håper ikke de blir lenge til. :-)

En riktig god jul og hjertelig velkommen tilbake.