Scandic Hotels
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Filip J, Front Office ManagerScandic Byporten, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. jan. 2019
Hei Henning,
Tusen takk for en så utrolig flott tilbakemelding.
Det er en fryd å lese at dere har hatt et så fint opphold her hos oss.
Takk for en flott kommentar på vår beliggenhet og service, dette setter vi meget pris på.

Håper vi sees snart igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Tripadvisor
    kr 3 089
0.9 km fra Scandic Byporten
  • Radissonhotels.com
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 1 004
0.8 km fra Scandic Byporten
    kr 1 114
  • Algotels
0.6 km fra Scandic Byporten
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Booket inn nyttårsaften. Hurtig innsjekk, hyggelig resepsjon. Rom okey. Stille del i hotell. Hadde enkeltrom, dvs dobbelt rom med en pute og en dyne. Vanskelig å slukke lyset. Rent og fint. God frokost. Hotell sentralt i oslo. Ligger ved jernbanestasjonen og shopping center. Kort vei til severdigheter. Kan anbefales.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 542pieterv
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei 542pieterv,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Veldig hyggelig å lese at alt har vært bra her, og at du ønsker anbefale oss videre gjør oss veldig stolte.

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 29. desember 2018

Hotelet var helt ok. Men når reingjøring av rom svikter hår fra tidligere gjester på toalattet og i seng. Nei takk reiser ikke tilbake fikk ett intrykk om gennerel dårlig reingjøring av romet. Froksot var en skuffelse denne blir servert på nærligende resturang.

Takk, Jan-Erik J
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Jan-Erik,
Jeg vil på mitt sterkeste beklage at renhold slett ikke var til forventingene her ved siste opphold.
Slik du beskriver det så er det absolutt under vår standard og jeg har videreformidlet dette til vår husøkonom, slik at hun kan følge opp dette.

Jeg vil gjerne på en måte kompensere dere for dette, å håper derfor at du kan kontakte meg direkte på filip.jaregard@scandichotels.com slik at vi kan få fulgt opp saken.

Igjen så beklager jeg virkelig. Ser frem imot å høre fra deg, og håper at dere ved en senere anledning kan vurdere vårt hotell på nytt. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. desember 2018

Anmeldt 18. desember 2018

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Har mange netter på Byporten i løpet av året - og er mitt førstevalg på hotell i Oslo.
Alltid god service.
Plassert midt i sentrum med alt i nærheten. Oslo’s paradegate ligger rett ved. T-bane, taxi, tog og trikk er rett utenfor døra.

1  Takk, OJB

Hei Ole Jacob,
Tusen takk for en så meget flott tilbakemelding!
Vi setter veldig pris på at du trives hos oss, og de er alltid like hyggelig å ha deg her hos oss. :-)

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake.