Vio.com
ScandicHotels.comUSD 173
Anmeldt 13. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019

Bra beliggenhet, hyggelig resepsjon og betjening. Vanlig, god norsk hotellfrokost. Veldig avslørende lys på badet, ikke alltid en fordel ;-) Rommet vi hadde var ikke stort, men helt greit. Vi hadde utsikt mot sjøen, og ingen støy fra byen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 804lenam
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Lena M,
Tusen takk for en så utrolig hyggelig tilbakemelding!
Setter pris på å lese at dere har hatt de bra hos oss, og at dere fikk nyte utsikten fra rommet.

Håper vi sees snart igjen, hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 3. januar 2019

Svært praktisk overnattingssted for overnatting undervegs i reise.Meget koselig og romslig rom med alt nødvendig tilbehør.Med restaurant under samme tak, hvor også frokost kunne spises, kunne disse facilitetene ikke blitt bedre. Hyggelig betjening og god service så langt vi hadde behov.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
2  Takk, Henning I

Hei Henning,
Tusen takk for en så utrolig flott tilbakemelding.
Det er en fryd å lese at dere har hatt et så fint opphold her hos oss.
Takk for en flott kommentar på vår beliggenhet og service, dette setter vi meget pris på.

Håper vi sees snart igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Booket inn nyttårsaften. Hurtig innsjekk, hyggelig resepsjon. Rom okey. Stille del i hotell. Hadde enkeltrom, dvs dobbelt rom med en pute og en dyne. Vanskelig å slukke lyset. Rent og fint. God frokost. Hotell sentralt i oslo. Ligger ved jernbanestasjonen og shopping center. Kort vei til severdigheter. Kan anbefales.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 542pieterv

Hei 542pieterv,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding her på Tripadvisor.
Veldig hyggelig å lese at alt har vært bra her, og at du ønsker anbefale oss videre gjør oss veldig stolte.

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 29. desember 2018

Hotelet var helt ok. Men når reingjøring av rom svikter hår fra tidligere gjester på toalattet og i seng. Nei takk reiser ikke tilbake fikk ett intrykk om gennerel dårlig reingjøring av romet. Froksot var en skuffelse denne blir servert på nærligende resturang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Jan-Erik J
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Jan-Erik,
Jeg vil på mitt sterkeste beklage at renhold slett ikke var til forventingene her ved siste opphold.
Slik du beskriver det så er det absolutt under vår standard og jeg har videreformidlet dette til vår husøkonom, slik at hun kan følge opp dette.

Jeg vil gjerne på en måte kompensere dere for dette, å håper derfor at du kan kontakte meg direkte på filip.jaregard@scandichotels.com slik at vi kan få fulgt opp saken.

Igjen så beklager jeg virkelig. Ser frem imot å høre fra deg, og håper at dere ved en senere anledning kan vurdere vårt hotell på nytt. Hjertelig velkommen tilbake.