2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 178
ZenHotels.comUSD 180
Anmeldt 21. januar 2019

Ligger veldig sentralt i Oslo. Nært til alle ting. Hyggelig og lunt hotell med hyggelig personale. Rent og pent.. Veldig god frokost . Ligger i et senter og dermed veldig nært til shopping. Kan anbefales.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Wander16166021873
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Wander16166021873,
Tusen takk for en meget fin tilbakemelding og vurdering.
Utrolig hyggelig å lese at dere likte beliggenheten til hotellet samt personale og frokost.

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 15. januar 2019

Veldig god service og kjempehyggelige ansatte. De viste en super interesse for oss gjester og samarbeidet med Egon hvor det alltid er god service og god mat var helt topp. Beliggenheten til hotellet var også meget bra.

Dato for oppholdet: desember 2018
3  Takk, Kirsten N

Hei Kirsten N,
Tusen takk for en så fantastisk vurdering av hotellet og en så meget flott tilbakemelding.
Det er virkelig en glede å lese at dere har hatt et fint opphold og at personalet tok dere godt imot.
Jeg skal dele dette med teamet i resepsjonen, dette vil absolutt gjøre de meget stolte - tusen takk!

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 13. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019

Bra beliggenhet, hyggelig resepsjon og betjening. Vanlig, god norsk hotellfrokost. Veldig avslørende lys på badet, ikke alltid en fordel ;-) Rommet vi hadde var ikke stort, men helt greit. Vi hadde utsikt mot sjøen, og ingen støy fra byen.

Takk, 804lenam

Hei Lena M,
Tusen takk for en så utrolig hyggelig tilbakemelding!
Setter pris på å lese at dere har hatt de bra hos oss, og at dere fikk nyte utsikten fra rommet.

Håper vi sees snart igjen, hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 3. januar 2019

Svært praktisk overnattingssted for overnatting undervegs i reise.Meget koselig og romslig rom med alt nødvendig tilbehør.Med restaurant under samme tak, hvor også frokost kunne spises, kunne disse facilitetene ikke blitt bedre. Hyggelig betjening og god service så langt vi hadde behov.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
2  Takk, Henning I

Hei Henning,
Tusen takk for en så utrolig flott tilbakemelding.
Det er en fryd å lese at dere har hatt et så fint opphold her hos oss.
Takk for en flott kommentar på vår beliggenhet og service, dette setter vi meget pris på.

Håper vi sees snart igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss.