Vio.com
Algotels
ScandicHotels.comUSD 172
Anmeldt 4. februar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
GMScandicByporten, Hotelldirektör på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Anmeldt 28. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Bodde fredag og lørdag på Byporten for å delta på helgemøte i NLLF. Ikkje alt som var bra...
Svært lytt mellom rommene, og også mellom gang og rom. Nå var det Disney on Ice denne helga, så littstøy fra barn må vi vel tolerere. Verre er det å bli vekket av andre gjester som bråker på gangen kl 3 På natta når de kommer fra besøk på byen.
Unødvendig opplevelse når en skal opp kl 6 til en lang dag med møte.
Dusj garnityr burde vært skiftet for lenge siden.
Frokost: lørdag var speil egg kalde, søndag manglet flere ting fra morgenen av. Mange misforstod også reservert skilt på bordene, som riktignok hadde påskrevet klokkeslett ( ca lunsj ). Men hvorfor blir det ikkje ventet med å plassere de ut til frokost servering er omtrent ferdig...

1  Takk, 984pers

Hei 984pers,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding her på Tripadvisor.com.
Jeg vil først og fremst beklage at ting ikke helt var bra ved siste besøk her hos oss. Det skal selvfølgelig ikke være kalde speilegg på frokosten, og jeg er også enig at de trenger ikke være skiltet reservert bord før frokosten er over. Vennligst vit at jeg skal dele din tilbakemelding med restaurant Egon og housekeeping slik at vi kan gå igjennom dette og gjøre tiltak. Håper du kan kontakte med direkte på filip.jaregard@scandichotels.com om det er noe som vi kan gjøre for deg i ettertid.

Igjen så beklager jeg disse ulempene, men håper at du i fremtiden kan vurdere oss på nytt.

Hjertelig velkommen tilbake, og en fortsatt fin dag.

Anmeldt 21. januar 2019

Ligger veldig sentralt i Oslo. Nært til alle ting. Hyggelig og lunt hotell med hyggelig personale. Rent og pent.. Veldig god frokost . Ligger i et senter og dermed veldig nært til shopping. Kan anbefales.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Wander16166021873
Filip J, Front Office Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Wander16166021873,
Tusen takk for en meget fin tilbakemelding og vurdering.
Utrolig hyggelig å lese at dere likte beliggenheten til hotellet samt personale og frokost.

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 15. januar 2019

Veldig god service og kjempehyggelige ansatte. De viste en super interesse for oss gjester og samarbeidet med Egon hvor det alltid er god service og god mat var helt topp. Beliggenheten til hotellet var også meget bra.

Dato for oppholdet: desember 2018
3  Takk, Kirsten N

Hei Kirsten N,
Tusen takk for en så fantastisk vurdering av hotellet og en så meget flott tilbakemelding.
Det er virkelig en glede å lese at dere har hatt et fint opphold og at personalet tok dere godt imot.
Jeg skal dele dette med teamet i resepsjonen, dette vil absolutt gjøre de meget stolte - tusen takk!

Håper vi sees snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake.