Vio.com
Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 8. juli 2020

Dette er en sann historie: Jeg sjekket inn på dette hotellet en dag i juni, og satt på rommet og jobbet (tidlig innsjekk). Det ringer fra resepsjonen, og de gjør oppmerksom på at det kan bli forstyrrelser fra Oslo S gjennom natten, siden de skal arbeide der. Om jeg vil bytte til et mer stille rom? Det vil jeg selvsagt. Dette er Byporten i et nøtteskall: Vennlige og forekommende og serviceinnstilte. Frokost er på Egon, og den er god. Beliggenheten er midt i blinken, du kan gå fra Flytoget uten å være utendørs et sekund. Anbefales!!

Romtips: Spør om rom mot bakgården.
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, ole_irgens
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Ole,

Det er slike historier vi lever for og gjør at vi gleder oss til å komme på jobb hver eneste dag :) Tusen takk for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det varmer utrolig mye i service-hjertet mitt å se at kollegaene mine gjør en så fantastisk jobb.

Anmeldt 6. juli 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. juni 2020

Her er det kvalitet og en fantastisk betjening som hjelper deg og er imøtekommende. Fantastisk frokost.
Hotellet ligger godt sentralt plassert i sentrum. Parkerings kjeller. Nært til alt i Oslo. ( Gangavstand )

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, frankZ1117QN
mpohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Hei Frank,

Dette var hyggelig lesning, tusen hjertelig takk for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din. Jeg er helt enig, det er virkelig et team med service-helter som jeg er så heldig å få jobbe sammen med :)

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet mange ganger, pga ideell plassering. Hotellet er rent og peng og hent OK, men har to forbedringspunkter: 1. Ett ekstra håndkle burde være tilgjengelig, og 2) samme ned ekstra pute ( det er ekstra puter i massevis på rommet, men ingen av dem har trekk). Fiks dette, så får dere full score!

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, Marit D
mpohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2020

Hei Marit,

Tusen takk for at du tok deg tiden å kommentere oppholdet ditt. Dette ser ut som enkle tiltak å få rettet opp i, si ifra i forkant av neste opphold så skal vi sørge for ikke bare ett men flere ekstre håndkler og puter :)