kr 1 860
    kr 1 192
    kr 1 450
4.1 km fra Scandic Byporten
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 959
    kr 1 713
7.5 km fra Scandic Byporten
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Helt OK hotell sentralt i Oslo. Flott rom. Bar litt preg av støy fra tog/t-bane.
Flott resepsjon med mulighet for drikke og shuffleboard. Egne rebusoppgaver for barna. Gratis is ved innsjekk til barn.
Avtale om parkering, dog for biler under 2 meter. Vår bil er for anledning over 2.10 som vakseliggjorde parkering i Oslo generelt.
Veldig bra på pris på hotellets egne sider.
Veldig kundevennlig og serviceinnstilte ansatte.

1  Takk, phovland
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei!

Takk for at du tok deg tiden å kommentere oppholdet ditt hos oss, det setter vi stor pris på, ekstra flott å se at kollegaene mine gjorde et så godt inntrykk! Samtidig er det selvsagt trist å lese at vi ikke helt klarte å leve opp til forventningene deres.

Jeg er enig om parkeringen, det er dumt at mulighetene for litt høyere garasjetak er begrenset i byen.

Håper til tross for dette at vi får muligheten å ha dere som gjester igjen, det skulle gjøre oss så glade!

Anmeldt 12. juli 2020

Anmeldt 8. juli 2020

Dette er en sann historie: Jeg sjekket inn på dette hotellet en dag i juni, og satt på rommet og jobbet (tidlig innsjekk). Det ringer fra resepsjonen, og de gjør oppmerksom på at det kan bli forstyrrelser fra Oslo S gjennom natten, siden de skal arbeide der. Om jeg vil bytte til et mer stille rom? Det vil jeg selvsagt. Dette er Byporten i et nøtteskall: Vennlige og forekommende og serviceinnstilte. Frokost er på Egon, og den er god. Beliggenheten er midt i blinken, du kan gå fra Flytoget uten å være utendørs et sekund. Anbefales!!

Romtips: Spør om rom mot bakgården.
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, ole_irgens
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei Ole,

Det er slike historier vi lever for og gjør at vi gleder oss til å komme på jobb hver eneste dag :) Tusen takk for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det varmer utrolig mye i service-hjertet mitt å se at kollegaene mine gjør en så fantastisk jobb.

Håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 6. juli 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. juni 2020

Her er det kvalitet og en fantastisk betjening som hjelper deg og er imøtekommende. Fantastisk frokost.
Hotellet ligger godt sentralt plassert i sentrum. Parkerings kjeller. Nært til alt i Oslo. ( Gangavstand )

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, frankZ1117QN
mpohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Hei Frank,

Dette var hyggelig lesning, tusen hjertelig takk for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din. Jeg er helt enig, det er virkelig et team med service-helter som jeg er så heldig å få jobbe sammen med :)

Håper vi sees snart igjen!