Gratis avbestilling frem til 10.10.21
Trip.com
ScandicHotels.comUSD 148
Anmeldt 4. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 29. juli 2020

Veldig bra beliggenhet sentralt i Oslo. Også stort pluss for parkering i prkeringgshus i tilknytning til hotellet. Trekker for renhold og mangeler som ingen hotellpute og andre små detajer. Bodde på superior rom med dobbeltseng og sofesofa til 3 person. Det var ikke rengjort under sovesofa. Kunne finne nøtter og mye stv fra tidigere gjester. Sovesofa var heller ikke beregne for voksne. Heldigvis hadde vi barn som skulle ligger der.

1  Takk, 175p_lm
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tiden å kommentere oppholdet ditt, vi trenger gjester som deg for å bli bedre. Noe som er helt tydelig etter å ha lest om renholdet, slik skal det selvsagt ikke være og jeg har tatt opplevelsen deres videre slik at vi får rettet opp i rutinene for fremtidige gjester.

Håper at oppholdet på det store var bra slik at vi får gleden av å ønske dere tilbake hit, det hadde gjort oss så glade!

Varm hilsen,

Mikael Pohjonen
Hotelldirektør

Anmeldt 29. juli 2020

Rommet vårt var fint. Vi sov på eit familierom, dei har ikkje så mangen av dei så vi måtte vente ein time før vi fikk rom. Eg sov i den øverste bunken på etasje senga. Broren og faren min sov i dobbelt seng. Nok plass på sjølve rommet, men badet var stort. Det lekte frå vasken på badet, men det virka ikkje som dei kom til å fikse det. Dei hadde varma opp gulvet slik at det var glovarmt. Det var Bodywash og Shampoo inni dusjen. Veldig sentralt. Frukosten på Egon var ikkje min favoritt. Det var mykje som skjedde på ein gong. Det var tv, shuffleboard og frisør i resepsjonen. Eg kommer sikkert tilbake i framtida!

1  Takk, annanesseanmelder

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tiden å kommentere opplevelsen din hos oss, det setter vi stor pris på!
Beklager samtidig at dere opplevde både lekkasje fra vask og glovarmt gulv, slik skal det selvsagt ikke være og vi har ikke for intensjon å ikke rette opp i det. Nå var det en stund siden dere bodde her så jeg regner med at det er ordnet opp i. Uansett, beklager at det ikke var på stell mens dere bodde her.

Flott å se at du ønsker deg tilbake, vi lengter allerede etter å få velkomne dere hit igjen!

Varm hilsen,
Mikael Pohjonen