6 personer ser på dette hotellet
getaroom.comUSD 216
Anmeldt 14. juni 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Anmeldt 14. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Vi fikk ønsket etasje for oppholdet. Men rommet var støvete, og ikke var det istandgjort søppelposer i søppelbøtten.
På frokosten var det et begrenset utvalg, i forhold til andre hotell.
Beliggenheten var super mtp severdighetene i Oslo, og kort avstand til kollektivtransport.

Takk, 485catharinat
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2021

Hei Catharina,

Tusen takk for du tok deg tiden å kommentere oppholdet ditt hos oss, vi trenger gjester som deg for å bli bedre. Noe som virkelig er tilfelle etter å ha levest om opplevelsen. Det er selvsagt flott å se at vi klarte å ordne riktig etasje men renholdet skal selvsagt ikke være på det nivået du fikk oppleve. Som øverste leder er det mitt ansvar å alltid sørge for at teamet følger de strenge renholdsrutinene vi har, noe vi ikke har gjort i dette tilfellet og for det ønsker jeg å beklage på det aller sterkeste. Samtidig vet jeg at vi kan bedre og håper å få vise det neste gang dere planlegger en tur til Oslo. Send meg en mail til mikael.pohjonen@scandichotels.com så skal jeg sørge for at renholdet ved neste besøk er på det nivået (og over) som dere skal kunne forvente dere.

Når det gjelder frokosten så Scandic i en periode under koronaen hatt en tilpasset buffet, vi gleder oss stort til at om ikke altfor lang tid få presentere vår nye buffet som vi håper og tror vi falle i smak :)

Håper å høre fra deg og nok en gang, beklager for denne opplevelsen.

Anmeldt 30. mai 2021

Scandic Byporten må bare oppleves... Så utrolig enkelt når man kommer med toget fra flyplassen. Man går bare igjennom Oslo S så er man på hotellet. Rommene er 100% rene. Dette kan dere virkelig være stolte av. Nydelig frokost. Å alle ansatte er utrolig hyggelig og hjelpsomme. Anbefales på det sterkeste . Dette er blitt mitt faste hotell når man er i hovedstaden.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, cledin320797

Hei!

Det er så utrolig hyggelig å lese at vi leverer så gode opplevelser, jeg er ordentlig stolt av kollegaene mine som står på hver eneste dag! Med gjester som deg så gleder vi oss til å gå på jobb!

Håper det ikke er lenge til vi sees igjen!

Anmeldt 27. mai 2021

Stort mer sentralt i Oslo kan man ikke bo. Alltid hyggelig betjening og rommene er fine.
Må man ha vinduet opp, kan det være noe støy, ligger jo mitt i et knutepunkt.
Kort vei til tog og fly-tog, t-banen, trikker og busser på Jernbanetorget er minst like nærme.
Hotellet ligger i Byporten kjøpesenter som ender i avgangshallen på Oslo S. Mye butikker og serveringssteder i umiddelbar nærhet.
Alltid like hyggelig å komme tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, enilsen2019

Hei!

Så utrolig hyggelig at du ikke bare velger oss når du er i Oslo men også tar deg tiden å skrive så fine ord, det varmer utrolig mye!

Håper det ikke er lenge til vi sees igjen :)