7 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
ScandicHotels.comUSD 217
Anmeldt 14. juli 2021

Å bytte fra Solli til byporten med barn er ikke å anbefale, veldig små familierom og uten kjøleskap/minibar, beliggenheten er flott om du vil bo veldig sentralt, stor kø ved frokost for å komme inn, men grei frokostbuffé

Takk, bjorghgn
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tiden å kommentere oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Med fortsatte restriksjoner er Egon-teamet sammen med oss nødt til å gjøre det vi kan for å få en best mulig flyt ved frokosten, noe som til tider i fellesferien når de aller fleste ønsker å spise til samme tid skaper kø-situasjoner.

Ja, Solli har noen store flotte familierom, våre superior-rom på 25-28 kvm er også å anbefale selv om jeg vet at de er veldig ettertraktet nå i fellesferien og blir fullbooket raskt. Håper dog at vi får muligheten å velkomne dere tilbake til et av de neste gang dere planlegger en tur til Oslo, beliggenhten vår som du selv skriver om er vanskelig å konkurrere med :)

Ønsker dere en fortsatt fin sommer!

Varm hilsen,

Mikael Pohjonen
Hotelldirektør

Anmeldt 12. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldt 10. juli 2021

Deilig frokost..litt mye kø til egg og bacon som alle vil ha på hotell,burde ha flere stasjoner med det så det blir lettere å holde avstand. Ellers nydelig betjening og rene fine rom. Kjempebra beliggenhet og litt billigere parkering når du bor på hotellet.

Takk, kristinveddertopp
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Hei Kristin,

Tusen takk for at du valgte akkurat oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi!
Helt enig med frokosten, det hadde vært det aller beste, lokalene til Egon setter dog noen begrensninger til hvordan man kan legge opp bufféen. Med det sagt skal jeg selvsagt drøfte dette innspillet med teamet der inne.

Flott å se at du ellers trivdes så godt her, det varmer et service-hjerte :) Håper vi sees snart igjen!

Varm hilsen,

Mikael Pohjonen
Hotelldirektør

Anmeldt 14. juni 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021