8 personer ser på dette hotellet
Destinia.comUSD 171
Anmeldt 11. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Anmeldt 11. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotell, med serviceinnstilt og imøtekommende personale i resepsjonen!
Fikk god informasjon om hotellet og fasiliteter. Rommet var rent og godt rengjort. God natts søvn og god frokost på Egon.

Takk, Skuffet1
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei!

Tusen takk for at dere valgte akkurat oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen deres, det elsker vi!

Så hyggelig å se at kollegaene gjorde en så flott jobb, det er virkelig et team med service-helter jeg er så heldig å få jobbe sammen med :)

Håper vi sees snart igjen!

Varm hilsen

Mikael Pohjonen
Hotelldirektør

Anmeldt 27. juli 2021

Vi var kjempe fornøyd med hotellet, god service fra hyggelig personell, frokosten var god og beliggenheten var super. Vi valgte superior rommet, og dette var perfekt for en familie på 4. Takk for et nydelig opphold, dette var ikke siste gang vi besøker scandic Byporten

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, hanne407

Hei Hanne,

Tusen takk for at dere valgte akkurat oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det setter vi utrolig stor pris på!

Så hyggelig å se at dere likte dere så godt her :)

Vi gleder oss allerede til vi får ønske dere velkomne hit igjen!

Varm hilsen,

Mikael Pohjonen