2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 149
Anmeldt 14. august 2021

Veldig sentralt familievennlig hotell. Vi parkerte i parkeringshuset som ligger under hotellet når vi kom og lot bilen stå til vi dro. På den ettermiddagen vi hadde til rådighet rakk vi å gå til mye fra hotellets beliggenhet. Opp Karl Johansgate via Stortinget, universitetet og Slottet. Besøkte Dronning hagen og gikk til Aker brygge via Nasjonalteateret. Videre ut til Akershus festning og så til Operaen med bademuligheter rundt. Da var vi nesten tilbake med hotellet igjen. En veldig flott rundtur med perfekt utgangspunkt fra hotellet. Reiser en uten bil er beliggenheten ennå mer perfekt på Oslo sentralbanestasjon! Masse spisesteder i nærheten!

Takk, Elisabeth H
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Elisabeth,

Dette var hyggelig lesning, tusen takk for at du tok deg tiden å dele opplevelsen deres!

Det finnes fortsatt mye å oppleve i Oslo så jeg håper vi sees snart igjen :)

Varm hilsen,

Mikael Pohjonen
Hotelldirektør

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotell, med serviceinnstilt og imøtekommende personale i resepsjonen!
Fikk god informasjon om hotellet og fasiliteter. Rommet var rent og godt rengjort. God natts søvn og god frokost på Egon.

Takk, Skuffet1
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei!

Tusen takk for at dere valgte akkurat oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen deres, det elsker vi!

Så hyggelig å se at kollegaene gjorde en så flott jobb, det er virkelig et team med service-helter jeg er så heldig å få jobbe sammen med :)

Håper vi sees snart igjen!

Varm hilsen

Mikael Pohjonen