Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 150
ZenHotels.comUSD 173
Anmeldt 5. september 2021

Rent og ryddig hotel. Nær til all kollektiv transport . Beliggende 2 minutter unna sentralstasjon.
travelt hotel med mange besøkende. Enkelt å parkere med bil også. Egen parkeringsautomat i resepsjon på hotellet. Frokost serveres i nærliggende restaurant, god frokost

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, bjoernb122
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei Bjørn,

Tusen takk for at du valgte akkurat oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det setter vi stor pris på! Hyggelig å se at du likte deg her :) Ja endelig er det mye gjester på hotellet igjen med 1,5 år av stor nedgang. Håper du til tross for alle andre gjester følte deg trygg her ihht. restriksjoner osv.

Håper vi sees igjen slik at vi får muligheten å gi deg en 5/5 opplevelse :)

Varm hilsen,

Mikael Pohjonen
Hotelldirektør

Anmeldt 14. august 2021

Veldig sentralt familievennlig hotell. Vi parkerte i parkeringshuset som ligger under hotellet når vi kom og lot bilen stå til vi dro. På den ettermiddagen vi hadde til rådighet rakk vi å gå til mye fra hotellets beliggenhet. Opp Karl Johansgate via Stortinget, universitetet og Slottet. Besøkte Dronning hagen og gikk til Aker brygge via Nasjonalteateret. Videre ut til Akershus festning og så til Operaen med bademuligheter rundt. Da var vi nesten tilbake med hotellet igjen. En veldig flott rundtur med perfekt utgangspunkt fra hotellet. Reiser en uten bil er beliggenheten ennå mer perfekt på Oslo sentralbanestasjon! Masse spisesteder i nærheten!

Takk, Elisabeth H
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Elisabeth,

Dette var hyggelig lesning, tusen takk for at du tok deg tiden å dele opplevelsen deres!

Det finnes fortsatt mye å oppleve i Oslo så jeg håper vi sees snart igjen :)

Varm hilsen,

Mikael Pohjonen
Hotelldirektør

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Mikael Pohjonen, General Manager på Scandic Byporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021