Anmeldt 3 uker siden

Fantastisk flott hotell. Super hyggelig og blide personale. Rommene var fantastiske, nyoppussede og absolutt god standard. Frokosten var også veldig god og til å anbefale! Perfekt å ta toget fra Oslo som går hvert 2 minutt og tar bare 5 minutter!

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Gro B
Theodor v, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Gro
Så utrolig hyggelig tilbakemelding.
Setter så stor pris på at du trekker frem mine dyktige kolleger. Velkommen tilbake.

Anmeldt 4 uker siden

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Jeg bodde to netter på dette hotellet i forbindelse med kurs i Oslo. Hotellet er nyoppusset, og fremstår som veldig nytt og moderne. Rommet var litt mindre en forventet, men sengen var veldig god og badet var stort og fint. Hotellet har en stor og fin frokostbuffe med mye forskjellig å velge mellom. Vil også trekke frem at hotellet har veldig hyggelig og blid betjening. Man blir møtt av smil og god service i alle ledd.

Takk, Lene A
Theodor v, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Lene
Dette blir jeg så glad for å lese.
Når mine kolleger som brenner for dette og virkelig vil at våre gjester skal ha det bra blir satt pris på sånn, så blir jeg glad. Tusen takk. Super glad for at du hadde det så fint her. Velkommen tilbake.

Anmeldt 5 uker siden

Nyoppusset hotell med store fine rom.
Gode senger
God service fra vi kom til vi dro
Fin frokost sal
Nært buss og togstasjon
Pluss for kjøleskap på rommet
Her kommer vi gjerne tilbake
Takk igjen for god service

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, tuppelure

Hei tuppelure
Så utrolig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk.
Så glad for å høre at dere har hatt det fint hos oss.
Jeg håper vi får gleden av å se dere snart igjen.

Anmeldt 4. september 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels