Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Fint hotell med mange muligheter.
Hotellet ligger i ett rolig strøk nært Oslo sentrum. Gode buss og tog forbindelser rett ut av hotellet.
Fantastisk rom og frokost. Benyttet oss av ett bra treningsrom også.
Veldig fornøyd med hotellet

Takk, glennh900
Theodor v, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Tusen takk glennh900
Så glad for å lese dette. Ikke noe er bedre for oss enn å få vite at våre gjester har hatt det fint hos oss.
Ha en flott dag og velkommen tilbake.

Anmeldt 3 uker siden

Flott hotell, fine rom og hyggelig betjening. Enkelt å sjekke ut via mobiltelefon og deretter levere nøkkel i nøkkelboks ved avreise. Dette forenkler utsjekkingen. Kvittering mottatt via e-post - helt topp :-)

Romtips: Jeg overnattet på rom 449 - her var det stille og fredelig og rommet var helt topp :-)
Takk, Jon H

Hei Jon og tusen takk for super hyggelig melding.
Så glad for å høre at du hadde en så fin opplevelse hos oss.
Håper vi ser deg igjen.

Anmeldt 3 uker siden

Fantastisk flott hotell. Super hyggelig og blide personale. Rommene var fantastiske, nyoppussede og absolutt god standard. Frokosten var også veldig god og til å anbefale! Perfekt å ta toget fra Oslo som går hvert 2 minutt og tar bare 5 minutter!

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Gro B
Theodor v, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Gro
Så utrolig hyggelig tilbakemelding.
Setter så stor pris på at du trekker frem mine dyktige kolleger. Velkommen tilbake.

Anmeldt 4 uker siden

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Jeg bodde to netter på dette hotellet i forbindelse med kurs i Oslo. Hotellet er nyoppusset, og fremstår som veldig nytt og moderne. Rommet var litt mindre en forventet, men sengen var veldig god og badet var stort og fint. Hotellet har en stor og fin frokostbuffe med mye forskjellig å velge mellom. Vil også trekke frem at hotellet har veldig hyggelig og blid betjening. Man blir møtt av smil og god service i alle ledd.

Takk, Lene A
Theodor v, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Lene
Dette blir jeg så glad for å lese.
Når mine kolleger som brenner for dette og virkelig vil at våre gjester skal ha det bra blir satt pris på sånn, så blir jeg glad. Tusen takk. Super glad for at du hadde det så fint her. Velkommen tilbake.