ScandicHotels.com
Gratis avbestilling frem til 28.10.21
Booking.comUSD 128
HurbUSD 142
Anmeldt 21. september 2020

Det viktigste ! Rent pent følger smittevern regler hjelpsomt personal! Sentralt gjennom nært til tog Bus flytog og sentralt til Skøyen ! Vennlig for folk med handicap og bruk av hjelpemidler ! En gjemt perle !

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Jean-Paul G
Anmeldt 9. mars 2020

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldt 2. mars 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2020

Anmeldt 2. mars 2020

Anmeldt 17. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020