2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 13.08.22
ScandicHotels.comUSD 239
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fine rom og OK frokost, men parkeringsmulighetene var elendige. Alt for få plasser og ingen elbil lading. De sa her at parkeringskjelleren hadde vært full i flere dager. Gateplan har maks p tid 2 timer 9-20. mao: Ikke kom hit hvis du har tenkt å bruke bil som transport!

Romtips: Ikke regn med å få parkering.
Takk, Excursion11142888963
Ragne Lærum, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei

Takk for tilbakemelding på ditt opphold her på Scandic Sjølyst. Jeg beklager at dere ikke var fornøyd med parkeringen her på hotellet. Vi har 305 rom og ingen garasje til et hotell så stort har plass til alle rom, selv om vi kunne ønske det.
Det er selvfølgelig døgnparkering i området rundt hotellet. Det er max 2-3 minutter å gå.

Velkommen tilbake til oss

Vennlig hilsen
Team Scandic Sjølyst

Anmeldt 13. juli 2021

Scandic Sjølyst ble turens overraskelse - i positiv forstand! For her var det rett og slett godt å bo!

Etter å ha kronglet litt med parkering (skylder på "bønder i by'n"-tilstanden) løste alt seg da det viste seg å være ledig plass i parkeringskjelleren under hotellet. Trivelig dame i resepsjonen tok godt i mot meg og geleidet meg på plass.

Jeg hadde booket et helt enkelt standardrom, og da vet man som regel hva man får. Jeg hadde derfor forventet en liten "boks" der alt var stuet sammen og der det skulle være lite annet enn ei seng. Stor ble derfor overraskelsen da jeg åpnet døra og gikk inn i et MYE større, moderne, reint og velutstyrt rom enn det jeg hadde forventet. Svært god plass, alt av nødvendig utstyr, og til og med en liten balkong med utsikt mot en bakgård. Jeg betalte ikke mange kronene for å bo her ei natt, så her fikk jeg igjen mye for pengene!

I nærområdet på Skøyen har du "alt" rett utenfor hotelldøra, men det var også bare fem minutters spasertur til trikken som tar deg inn til Oslo sentrum.

Jeg vet iallfall hvor jeg skal bo neste gang jeg besøker Oslo. Det blir Scandic Sjølyst!

Takk, Rune H
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell i et flott område. Vi ble sjarmert av området og gikk oss en tur i Vigelandsparken. Flotte restauranter og shoppingmuligheter rett ved. Vi hadde to rom til en familie på fem og det fungerte utmerket. God service og rene og fine rom.

Takk, josteinj281
Andre Bjerke, Guest Services / Front Office på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Hei Jostein,
Tusen takk for din tilkakemelding. Det setter vi stor pris på!
Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart :)
Mvh
Scandic Sjølyst v/Andre

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Ble begeistret etter en natt på dette hotellet. Alt er nytt, smakfullt og herlig.
Bedre blir det ikke. Vi kommer igjen - garantert!
Gode parkeringsmuligheter og hyggelig personale.
La også merke til at det er en vegg på rommet som egentlig er to køyesenger som kan låses opp og vippes ned, slik at det blir familierom. Veldig smart. Vårt rom hadde balkong mot en koselig bakgård. Da var det bra med kaffemaskin på rommet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ernst Rune S
Anmeldt 14. desember 2020

Jeg har bodd på dette hotellet ved flertallet tilfellen og servicen er like god hver gang. Hotellrommene er utrolig fine og sengene, ønsker man å sove i lenge. Hotellet har også bra beliggenhet med nærhet til både buss og tog.

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels