7 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 23.08.22
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 196
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Man må ikke helt inn til sentrum!
Scandic Sjølyst er er pent oppusset hotell med hyggelig betjening i gåavstand fra Oslo sentrum. I tillegg er det godt kollektivtilbud rett i nærheten. Anbefales på det sterkeste. Hvis man skal si noe negativt må det være parkeringskjelleren som har få og veldig trange plasser.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 260inef
Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 31. juli 2021

Gode senger og helt fine rom med det nødvendigste, god service spesielt kjøkkenpersonalet som er genuint hyggelig og hjelpsome. Rommet var ikke godt vasket når vi sjekket inn. Rommet vårt ble ikke rengjort de to første dagene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Seaside29285741184
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fine rom og OK frokost, men parkeringsmulighetene var elendige. Alt for få plasser og ingen elbil lading. De sa her at parkeringskjelleren hadde vært full i flere dager. Gateplan har maks p tid 2 timer 9-20. mao: Ikke kom hit hvis du har tenkt å bruke bil som transport!

Romtips: Ikke regn med å få parkering.
Takk, Excursion11142888963
Ragne Lærum, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei

Takk for tilbakemelding på ditt opphold her på Scandic Sjølyst. Jeg beklager at dere ikke var fornøyd med parkeringen her på hotellet. Vi har 305 rom og ingen garasje til et hotell så stort har plass til alle rom, selv om vi kunne ønske det.
Det er selvfølgelig døgnparkering i området rundt hotellet. Det er max 2-3 minutter å gå.

Velkommen tilbake til oss

Vennlig hilsen
Team Scandic Sjølyst

Anmeldt 13. juli 2021

Scandic Sjølyst ble turens overraskelse - i positiv forstand! For her var det rett og slett godt å bo!

Etter å ha kronglet litt med parkering (skylder på "bønder i by'n"-tilstanden) løste alt seg da det viste seg å være ledig plass i parkeringskjelleren under hotellet. Trivelig dame i resepsjonen tok godt i mot meg og geleidet meg på plass.

Jeg hadde booket et helt enkelt standardrom, og da vet man som regel hva man får. Jeg hadde derfor forventet en liten "boks" der alt var stuet sammen og der det skulle være lite annet enn ei seng. Stor ble derfor overraskelsen da jeg åpnet døra og gikk inn i et MYE større, moderne, reint og velutstyrt rom enn det jeg hadde forventet. Svært god plass, alt av nødvendig utstyr, og til og med en liten balkong med utsikt mot en bakgård. Jeg betalte ikke mange kronene for å bo her ei natt, så her fikk jeg igjen mye for pengene!

I nærområdet på Skøyen har du "alt" rett utenfor hotelldøra, men det var også bare fem minutters spasertur til trikken som tar deg inn til Oslo sentrum.

Jeg vet iallfall hvor jeg skal bo neste gang jeg besøker Oslo. Det blir Scandic Sjølyst!

Takk, Rune H