FindHotel
Gratis avbestilling frem til 01.10.22
ScandicHotels.comUSD 154
Trip.comUSD 155
Anmeldt 25. august 2021

Flott hotell utenfor sentrum av Oslo hvis du ikke vil ligge midt i sentrum. Minuset er parkering. Dårlig med parkering for hotellets gjester. Da må man betale dyrt for å stå der. Gratis parkering på natt, men ikke på dagtid.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, geirare2021
Anmeldt 18. august 2021

Anmeldt 9. august 2021

Anmeldt 8. august 2021

Bodde her en natt i august. Betalte en rimelig penge, og fikk absolutt valuta for pengene. Flotte rom, fantastisk frokost og veldig barnevennlig. Kort avstand til det meste. Både Vigelandsparken og sentrum. Anbefales.

Takk, hnorheim
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Man må ikke helt inn til sentrum!
Scandic Sjølyst er er pent oppusset hotell med hyggelig betjening i gåavstand fra Oslo sentrum. I tillegg er det godt kollektivtilbud rett i nærheten. Anbefales på det sterkeste. Hvis man skal si noe negativt må det være parkeringskjelleren som har få og veldig trange plasser.

Takk, 260inef