9 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 23.08.22
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 197
Anmeldt 27. mai 2022

Veldig fin beliggenhet i rolig område. Bare 5 minutter å gå til togstasjon/bussholdeplass og 4-5 min til sentrum med tog. Fine og rene rom med god plass. God frokost slik det alltid er når vi besøker Scandic. Vennlig og hjelpsomt personale også! Kommer gjerne igjen neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Eirikjen
Anmeldt 11. mai 2022 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig resepsjonist, og fikk ett flott rom med balkong. Gode senger og rene rom. Koselig frokostsal og god mat. Rolig område med mange butikker og koselige kafeer. Kort avstand til togstasjon. Flott turområde like ved hotellet.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, anncathringrandek
Ragne Lærum, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2022

Hei!
Tusen takk for en superfin tilbakemelding! Det setter vi stor pris på .
Velkommen tilbake neste gang du er i Oslo!

Vennlig hilsen

Team Scandic Sjølyst

Anmeldt 2. mai 2022 via mobile enheter

Flott rom og en kjempebra frokost. Servicen har også vært god med en blid og behjelpelig betjening gjennom oppholdet. Dessverre ble opplevelsen en annen ved utsjekk. Ble da møtt av en mindre blid kar som svarte syrlig og ovenfra-ned på spørsmålene jeg hadde - hadde ikke kostet mye å prøve å være hjelpsom der. Ikke akkurat det man forventer, og dessverre trekker det veldig ned på hele opplevelsen. Veldig synd når resten er så bra.

Dato for oppholdet: april 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, Elin M
Ragne Lærum, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2022

Hei!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt her hos oss på Scandic Sjølyst. Det setter vi pris på.

Velkommen tilbake neste gang du er i Oslo!

Vennlig hilsen
Team Scandic Sjølyst

Anmeldt 26. mars 2022 via mobile enheter

Bra beliggenhet nær restauranter, parkområder, museum. Bra nabolag; trygt, stille og rolig. Hyggelig og serviceminded betjening. Fantastisk frokost (har til og med avocado og glutenfri pannekaker). Enkelt å anbefale og kommer nok tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, Travellingisfuel
Ragne Lærum, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2022

Tusen takk for denne supre tilbakemeldingen!
Hyggelig å høre at du hadde en fin opplevelse.
Velkommen tilbake til oss her på Scandic Sjølyst :)

Anmeldt 14. mars 2022

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne Lærum, General Manager på Scandic Sjolyst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2022