Anmeldt 23. november 2018

Bodd der tidligere. Greit hotell med hotell med god beliggenhet var oppfatningen. Bestiller nå rom god tid i forveien og med sen ankomst. Får ved innsjekk inntrykk at de ikke hadde meg på oversikten. Rommet jeg fikk er stort. Badet har ikke varme, termostaten virker ikke. Badedøren kan ikke lukkes. Malingen i taket flasser. Fliser og speil har sprekker. Armaturen på vasken er skikkelig skitten. Naborommet er det en vaskemaskin som hopper og går. Ikke en eneste kleshenger på rommet. Tror dette er rommet for glemte gjester med bekreftet booking. Beklager, siste gang.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Erling L
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei, takk for tilbakemelding,
det er bare sånn vi kan bli bedre.

med vennlig hilsen

Team Solli

Anmeldt 6. november 2018

Rent rom, rask inn- og utsjekk, god frokost, litt trangt i rushtiden i frokostsalen. Kø foran kaffemaskinen og juiceautomaten. Fikk et rolig rom mot bakgården. Nært offentlig transport og i gåavstand ned til Aker Brygge.

Dato for oppholdet: oktober 2018

Anmeldt 5. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell. God frokost, men søndag/mandag var frokosten sparsommelig. Det var tomt for flere basisvarer.
Stort pluss for treningsrommet. Garasjen var svært trang.
Hyggelig personale. Sentral beliggenhet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 23. oktober 2018

Hotellet ligger greit til med kort vei til trikk og buss og det er ikke langt å gå til Aker brygge. Det er heller ikke langt til Karl Johans gate. Vi ble tatt godt i mot og fikk flott service. Frokosten var svært bra i et trivelig lokale. Det var også veldig greit å ta et glass i baren. Vi fikk også en svært bra buffet-middag den ele kvelden.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Sandviksgutten
Claus Thomas P, Daglig leder på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Det er alltid godt å høre fra fornøyde gjester.

Takk igjen og jeg ønsker dere en fin uke.