Scandic Hotels
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica Fladvad C, General ManagerScandic Solli, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. des. 2018
Hei, Takk for din tilbakemelding, håper vi sees igjen ved en senere anledning

kr 3 097
kr 1 703
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
4.7 km fra Scandic Solli
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 052
    kr 1 103
1.2 km fra Scandic Solli
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 26. november 2018

Scandic Solli ligger noen minutters gange fra Karl Johan, på siden av slottet. Sentralt og ganske rolig i gatene, i alle fall i helga. Store rom med gode luftemuligheter. Gode senger og alle muligheter for en god natts søvn. Det er gunstig plassering hvis du har tenkt deg ned på Aker Brygge. Bra utvalg på frokosten men det blir litt kaos når det er mange som skal ha mat samtidig.

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Gamer l
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei,
takk for hyggelig tilbakemelding,
Håper vi seees igjen ved en senere anledning

Anmeldt 23. november 2018

Bodd der tidligere. Greit hotell med hotell med god beliggenhet var oppfatningen. Bestiller nå rom god tid i forveien og med sen ankomst. Får ved innsjekk inntrykk at de ikke hadde meg på oversikten. Rommet jeg fikk er stort. Badet har ikke varme, termostaten virker ikke. Badedøren kan ikke lukkes. Malingen i taket flasser. Fliser og speil har sprekker. Armaturen på vasken er skikkelig skitten. Naborommet er det en vaskemaskin som hopper og går. Ikke en eneste kleshenger på rommet. Tror dette er rommet for glemte gjester med bekreftet booking. Beklager, siste gang.

2  Takk, Erling L

Hei, takk for tilbakemelding,
det er bare sånn vi kan bli bedre.

med vennlig hilsen

Anmeldt 6. november 2018

Rent rom, rask inn- og utsjekk, god frokost, litt trangt i rushtiden i frokostsalen. Kø foran kaffemaskinen og juiceautomaten. Fikk et rolig rom mot bakgården. Nært offentlig transport og i gåavstand ned til Aker Brygge.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Thomas S

Hei,
Takk for din tilbakemelding,
på Gjensyn

Anmeldt 5. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell. God frokost, men søndag/mandag var frokosten sparsommelig. Det var tomt for flere basisvarer.
Stort pluss for treningsrommet. Garasjen var svært trang.
Hyggelig personale. Sentral beliggenhet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Maria Johanne J