Anmeldt 18. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 12. desember 2018

Vi var ni damer på teatertur til Oslo. Overnattet en natt. Koselig lobby hvor vi ble mottatt av en sprudlende resepsjonist. alle ansatte var veldig hyggelige.
Rommene var ok. God frokost som ikke manglet noe. Hyggelig bar.
Hotellet ligger perfekt i forhold til f.eks Aker brygge.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, MonaO977

Hei Mona,
takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemedling,hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning

mvh

Anmeldt 8. desember 2018

Det var ingen såpe i noen av de tre beholderne. Men da vi varslet resepsjonen, ble det fylt opp. Veldig bra hotell, akkurat som Scandic generelt. Frokosten var helt fantastisk. Og i en rolig, behagelig spisesal. Jeg har bare god erfaring med Scandic, og dette var ikke noe unntak.

Takk, jranden

Hei,
Takk for konkret og hyggelig tilbakemelding. Håper vi sees igjen

Mvh

Anmeldt 2. desember 2018

Små rom uten ekstra lenestol gjør at du nok ikke ønsker å oppholde deg noe særlig her. Senga, som nærmest oppta hele rommet, er god å sove i, og med vinduet lukket er det rolig og stille nok til å få en god natts søvn. Rent og ryddig er det også. Frokosten smaker godt, med stor og variert buffet. Lunch og middag ble også prøvd, og dette er helt på høyden. Det som imidlertid trekker mye ned er behandling fra hotellet etter utsjekk. Gruppen jeg var en del av ble siste dagen plassert i et nytt konferanserom enn det som ble brukt hele resten av uken. Rommet måtte ommøbleres på nytt før vi startet. Det som føltes verst ble måten lunchen ble avviklet på. Her måtte hele gruppen hente mat fra buffeten, ta med tallerken og bestikk gjennom resepsjonen til et tilstøtende rom, og spise der. Matsalen var tydeligvis forbeholdt andre gjester. Det er for dårlig etter å ha bodd, spist og holdt møter der i flere dager forut for dette. En slett avslutning, Scandic!

Takk, KongHans1

Hei,
takk for din tilbakemelidng, det er bare sånn vi kan bli bedre. Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

mvh