Anmeldt 29. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Anmeldt 2. januar 2019

Lå på Scandic Solli ei natt i romjula. Flott rom og fasiliteter, men det trekker ned at det ikke var mulig å få kjøpt en øl på ettermiddagen/kvelden. Ble tilbudt en KALD flaske rødvin i stedet. Dette burde være pinlig for et hotell sentralt i Oslo! Frokosten var til gjengjeld veldig bra!

Takk, oyvindmand
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei igjen Øyvind,
tusen takk for din tilbakemelding, slik ønsker vi ikke å ha det, du skal absolutt få muligheten til dette. Vi skal ta det internt i vår organisasjon. Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning

Mvh
Team Solli

Anmeldt 18. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Vi var ni damer på teatertur til Oslo. Overnattet en natt. Koselig lobby hvor vi ble mottatt av en sprudlende resepsjonist. alle ansatte var veldig hyggelige.
Rommene var ok. God frokost som ikke manglet noe. Hyggelig bar.
Hotellet ligger perfekt i forhold til f.eks Aker brygge.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, MonaO977

Hei Mona,
takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemedling,hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning

mvh
Team Solli