Trip.com
Travelocity
Anmeldt 6. februar 2019

Veldig fine rom, men litt for lytt mellom rommene. Ble vekket av gutter fra naborommet. Flott beliggenhet, gode senger, bra pris og suveren frokost. Også hyggelig betjening. Vil anbefale hotellet på tross av dårlig lydisolasjon

Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, FarAway39618855981
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal se på det med lydisolasjon. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning

mvh

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Litt slitne rom men rent og pent. Meget god service i resepsjonen, kelner under opplæring/ny, gjorde så godt han kunne, ingen kunnskap om vin, men helt greit, han var ærlig og sa han ikke visste og gikk og bad om hjelp. Bra!!
Scandic Burger er alltid greit, uspiselig pommes for mest sannsynlig gammel «harsk» olje i fritøsen. Bemerket dette men kjøkkensjefen gav ingen forklaring eller avslag. Her burde de ordnet opp. Forhåndsbestilling av garasjeplass burde vært mulig.

Takk, 447ulfb
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei Ulf,
takk for din tilbakemelding, vi skal ta dette til etterretning

Ønsker deg en flott dag, og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Store fine rom. Høy renslighet, både på rom, fellesareal og under frokost.
Personellet rydder og passer på konstant. Veldig bra
Trikk og buss i umiddelbart område.
Legg litt bedre til rette for barna med et skikklig barnehjørne, så får dere full pott.
Vi kommer garantert tilbake hit, heile familien.

2  Takk, stianv2013
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Stian,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding og så hygelig ata du hadde et fint opphold. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 29. januar 2019

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 2. januar 2019

Lå på Scandic Solli ei natt i romjula. Flott rom og fasiliteter, men det trekker ned at det ikke var mulig å få kjøpt en øl på ettermiddagen/kvelden. Ble tilbudt en KALD flaske rødvin i stedet. Dette burde være pinlig for et hotell sentralt i Oslo! Frokosten var til gjengjeld veldig bra!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, oyvindmand
Monica Fladvad C, General Manager på Scandic Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei igjen Øyvind,
tusen takk for din tilbakemelding, slik ønsker vi ikke å ha det, du skal absolutt få muligheten til dette. Vi skal ta det internt i vår organisasjon. Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning